• Anonym (kär)

Ligga lågt ett tag? Hur länge då?

ÅHHHHH!!

För några månader sen gjorde jag och mitt ex slut. Vi fortfarande setts och så.. Men nu har jag liksom fått nog! Jag orkar itne vänta längre (han säger att vi ska avvakta och se vad som händer), jag mår verkligen piss av det. Och nu fick jag nog. Jag förklarade att livet var förkort för att dra ut det här flera månader. Fick svaret " Du menar att vi ska bestämma om vi ska köra eller skita i det?" jag svarade ja, att jag iaf ville ha hans åsikt.. Fick till svar "du har rätt.. livet är för kort" jag frågade "så..?" och fick till svar att han skulle tänka.. Detta var på förmiddagen idag. Han dök in på jobbet på eftermiddagen (vi jobbar på samma företag). Han hälsade skit stelt, men passerade bara.. Har inte hört ett smack från honom..

Orkar liksom inte smsa och fråga hela tiden, men samtidigt, hur länge ska han tänka då?  

• Svar på tråden Ligga lågt ett tag? Hur länge då?
  • requiem

Gör dig själv en stor tjänst och GÅ VIDARE! Va med någon som verkligen vill va med dig. 

• Anonym (kär)

Det är svårt..

• Anonym (samma sits)

Förstår precis dina känslor.. va i samma sits för ca 8 år sedan. Men det bästa du kan göra är att gå vidare och glömma honom. Vill man ha en framtid ihop och familj, är det ju en förutsättning att man tycker om varandra lika mycket. Jag var dödskär i denna killen men jag lyckades glömma honom och träffa en ny, som jag idag har barn med =) Så glöm honom! du kommer hitta en ny kärlek även om det inte alls känns så nu. Ut och roa dig med dina vänner istället =)

• Anonym

Usch, förstår att det känns jobbigt! 

Du måste fråga dig själv om det är värt det, att vänta. Har också varit i en liknande sits men jag pallade inte längre tillslut utan klippte alla band och gick vidare. 
    Det är inte bara på hans villkor, har ni velat i månader ja..då är det bättre att gå vidare. I annat fall säger ni en dag eller tidpunkt då ni ska ha bestämt er för ja eller nej, och ta en dag nu snart isåfall för den där psykiska pressen orkar ingen med i längden.  

• Anonym

Missade nog en av meningarna  det du skrev TS- den att han sa att ni skulle vänta och se. Fick för mig att det var ett gemensamt beslut. Men i alla fall, ändrar ovanstående inlägg till: Gå vidare och hitta någon som är säker på att han vill vara med dig, det förtjänar du!!

Svar på tråden Ligga lågt ett tag? Hur länge då?