• SilverEmma

Vilken onepiece?

Tänkte skaffa mig en onepiece nu till hösten som jag kan mysa med i soffan på kvällarna. Men vilken sort ska man köpa? Det finns ju "riktiga" Onepiece, ziperall, jumpin och Cubus hade väl en sort...

Är det någon större skillnad på dem egentligen, förutom priset? Vilken har du eller skulle vilja ha?   

Fanny och Elliot...mina tjejer!
  • Svar på tråden Vilken onepiece?
  • Lexxxie

Har testat GinaT, Warp och OnePiece och originalet One Piece utklassar :)

• knäckehäxa

jag hade satsat på en zipperall tror jag.
    jag har ingen själv men det är nog därifrån jag kommer köpa en när jag skaffar en (vilket jag kommer att göra inom det närmaste)

jag vet inte riktigt varför direkt, men jag har fastnat för dem. tror de är bra :)

• SilverEmma

Ziperall är den jag varit mest inne på, men vet som sagt inte skillnaden på de olika märkena... Jäkla svårt.

• Lexxxie

Det jag gillar med OnePiece. Tjockare mysigare tyg, bättre kvalitet, snyggare passform, fickor i sidorna med dragkedja, stor luva.

• Marlen02

Jag har också testat istortsett de flesta som finns på marknaden och OnePiece är absolut det bästa. 
    För det första är det det äkta märket (om man är lite märkesnörd) och för det andra och absolut viktigaste så är det kvaliteten och hållbarheten. 
    Den jag har är av den tjockare modellen Original och de är helt underbara, man vill aldrig gå ur dem! Min har hållt utan problem i flertal tvättar och använder den ofta :) 
    När jag har haft frågor så har kundservicen varit snabb och superbra vilket är ett stort plus i kanten :) 

• amoc

Jag rekommenderar Qone's dressar som finns på Mysdressen.se, det är ett norskt varumärke och deras kvalitet toppklassar, gå in och kika får du se. Just nu har de specialpriser på overallerna.

• Akke
    Marlen02 skrev 2011-09-28 14:42:09 följande:
    Jag har också testat istortsett de flesta som finns på marknaden och OnePiece är absolut det bästa. 
    För det första är det det äkta märket (om man är lite märkesnörd) och för det andra och absolut viktigaste så är det kvaliteten och hållbarheten. 
    Den jag har är av den tjockare modellen Original och de är helt underbara, man vill aldrig gå ur dem! Min har hållt utan problem i flertal tvättar och använder den ofta :) 
    När jag har haft frågor så har kundservicen varit snabb och superbra vilket är ett stort plus i kanten :) 

Det finns väll inget som heter "äkta"? 
    Då är det som att Hugo Boss är ett äkta jämför med HM´s kläder?

Onepiece har ju funnit på andra länder sen många år tillbaks också om jag inte minns fel. Typ i Japan eller Kina. Men det har inte blivit lika kända som denna från Norge. 

Har själv en kompis som köpt sin från www.luffys.se  inte lika fin sida eller lika känd. Men gud, passformen satt perfekt. Inte lika hängig som andra sorters.

Svar på tråden Vilken onepiece?