• Anonym (Letandes!)

Sexiga kläder för överviktiga?

Eftersom att de flesta sexiga underkläderna jag hittat har varit riktiga emot kvinnor som är normal viktiga så har jag och min flickvän inte riktigt hittat något som "passar".

Så jag letar efter någon hemsida som riktar sig emot flickor som är överviktiga (min flickvän väger 80kg och 165cm så inte överdrivet) men ni förstår vad jag menar?

Det är svårt för henne att hitta kläder hon vill ha när alla modeller väger drygt 40-50kg som visar upp dem. Så vill hitta någon sida som använder sig av tjejer som väger mer

Någon som vet vad jag letar efter?

• Svar på tråden Sexiga kläder för överviktiga?
  • Anonym (Oj)

Finns massa affärer online där man kan hitta sexiga kläder/underkläder till överviktiga.
    Ett tips är att kolla in amerikanska hemsidor, där fetma är väldigt utbrett och så även klädutbudet.

165 cm och 80 kg, inte så överdivet? Med den längden och vikten har hon nästan 30 i BMI vilket klassas som fetma! Men...å andra sidan är ju inte BMI ngn 100% säker mätning av hur kroppen ser ut!

Lycka till...

• Lis Alm

lustjakt. se har en hel del kläder i varierande storlekar upp till XXXL
    Lycka till!

• Anonym

80kg borde hon väl hitta kläder på vilken affär som helst?!!
    Jag väger mer än så och hittar mkt sexiga underkläder på tex Lindex

• Anonym
    Anonym skrev 2011-09-24 18:17:29 följande:
    80kg borde hon väl hitta kläder på vilken affär som helst?!!
    Jag väger mer än så och hittar mkt sexiga underkläder på tex Lindex

Sorry honey, Lindex har inte sexiga underkläder.... Möjligen snygga, men inte sexiga.... sexiga är typ såna med öppen gren, tuttar som syns osv...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-24 18:26:13 följande:
    Sorry honey, Lindex har inte sexiga underkläder.... Möjligen snygga, men inte sexiga.... sexiga är typ såna med öppen gren, tuttar som syns osv...
    Jag håller visserligen med om att det mesta på Lindex inte är direkt sexigt men det du beskriver kallar jag porriga underkläder, inte sexiga. Sexiga är de som är sexiga utan att vara porriga.
Svar på tråden Sexiga kläder för överviktiga?