seans. hur?
Imorgon ska jag på seans, vi är 10st.
jag undrar lite hur det går till, kan någon förklara?
Kan man t.ex fråga saker och så.
*Nyfiken*
Imorgon ska jag på seans, vi är 10st.
jag undrar lite hur det går till, kan någon förklara?
Kan man t.ex fråga saker och så.
*Nyfiken*
Det går till såhär:
1. Ni ställer frågor till avlidna släktingar via mediet.
2. Mediet bluffar och låtsas prata med era döda släktingar.
3. Ni får veta saker som att "släktingen har det bra i himlen", att denne "älskar er alla" och att "den är en skyddsängel".
4. Sen fakturas ni.
Seriösa svar tack
de flesta seanser går till så att den som håller i seansen kommer med länkar (dvs har med ngn från andra sidan).
Börjar med att beskriva anden som är med hur den var i livet personliga saker. Sedan berättar den som håller i seansen vem denna info är till i gruppen.
När du är säker på vem det är lämnas ett meddelande till dig om anden har något, du kan även fråga saker.
Du bör tänka på några saker på en seans eller en sittning:
Varför ska man inte avslöja nåt om sig själv - om man blir tillfrågad nåt, ska man inte svara då?
Varför ska man inte bli berörd?
Varför ska man klä sig neutralt?
Ren nyfikenhet, har själv aldrig varit på en seans
Glöm inte att spela in allting för att kunna gå igenom det i efterhand. Allt som sägs kommer på plats att upplevas som betydligt mer träffsäkert och fantastiskt än det faktiskt är.
Har redan varit och ja rena skiten. Trodde förr på andar o sådant men inte efter detta. Hon satt o blunda o skaka typ haha nej de hon sa kunde vem som helst säga . Hon fick dock kontakt med en död mamma. En som hon inte visste vem det var. Det kan jag int svara för men de andra tror jag inte på.
Vem var mediet?