• Griffonmatte

Hihi, kan man se könet här?

Hej, var på kub för två veckor sedan och kollade på våran bebis.
    Sen när vi kom hem och kollade bilden så stack något ut...

Är det kön eller navelsträng, eller kanske något annat till höger? Solig

• Svar på tråden Hihi, kan man se könet här?
  • SailorGirl

KUB är för tidigt för att se. Könet har inte växt ut än då, utan ser i princip likadant ut för båda könen. Vänta till RUL. (JA jag vet att det är svårt Min man fick mig att gå med på att vänta till förlossningen och då trodde jag inte ens på det när jag såg vad det blev). Det enda jag ser på din bild är navelsträngen.

• Griffonmatte
    SailorGirl skrev 2011-09-23 23:35:26 följande:
    KUB är för tidigt för att se. Könet har inte växt ut än då, utan ser i princip likadant ut för båda könen. Vänta till RUL. (JA jag vet att det är svårt Min man fick mig att gå med på att vänta till förlossningen och då trodde jag inte ens på det när jag såg vad det blev). Det enda jag ser på din bild är navelsträngen.
    I knooow Oskyldig Dock finns det ett fåtal som sett att "det troligtvis" är en kille.
    Man synar bilderna gång... på gång av nyfikenhet Drömmer

Kul att ni klarade av att vänta så länge, vi var helt inställda på att inte kolla men
    efter vi fått UL bilderna går det bara inte... Tre veckor kvar till RUL ungefär...
  • SailorGirl

Vid vårt TUL, så var vi faktiskt SÅ nära att fråga om BM kunde se, men vågade inte. Och hon frågade inte. Efteråt satt vi helt tysta i bilen en stund, sen sa mannen "Hon sa inget".

"Nej, och vi frågade inte", sa jag. Så blev det tyst igen innan jag sa att vi ju kunde maila och fråga, men det gick mannen inte med på, så vi fick snällt vänta. Fast vi ångrar det inte och kommer inte att ta reda på kön om vi skaffar en tvåa.

Svar på tråden Hihi, kan man se könet här?