• Svar på tråden Extreme Couponing
  • Den allsmäktige

Jag har sett det och jag skulle ändå inte gör det om det var möjligt i Sverige. Kvinnorna är hemma-mammor och lägger ner 30-40 timmar i veckan på det!

• ninagirrl

Det går oftast inte i Sverige, det står på kupongerna att enbart kan användas vid "X" antal varor och det går inte att kombineras med andra erbjudanden. 
    Så det är svårt att komma upp i den magiska summan där varorna "betalas" själva.

• oOMayaOo

Jag älskar det programmet och önskade att det gick att göra samma sak i Sverige.

• Morcheeba
    Den allsmäktige skrev 2011-09-24 11:20:09 följande:
    Jag har sett det och jag skulle ändå inte gör det om det var möjligt i Sverige. Kvinnorna är hemma-mammor och lägger ner 30-40 timmar i veckan på det!
    Ja, och visst, klart man skulle spara pengar om man slapp betala för maten. Säg att en vanlig barnfamilj lägger ca 5000 kr i månaden på mat. Om man jobbade lika många timmar (30-40/vecka) så tjänar man ju MINST det dubbla, och då är det ett väldigt dåligt betalt jobb. Helt klart inte värt det!
  • Lioness

Kvinnorna påminner lite om sk hamstrare som "köper" saker bara för att få det gratis och sitter sen med en egen butik hemma, men vill ändå ut och handla mer...!

Men jag hade gärna lagt ner några timmar på det som mammaledig... Många bäckar små när det gäller pengar!

Besök gärna www.bagerskan.se
Svar på tråden Extreme Couponing