Jag är så ledsen och besviken på min sambo. Jag litar inte på honom längre. Vad ska jag göra?
Jag och min sambo har vart tillsammans i 3 år och vi har ett barn ihop.
I början litade jag på honom och allt var bra men med tiden har jag upptäckt att han har ljugit för mig och flörtat med andra tjejer över nätet och ringt gamla ex. Jag läste hans meddelanden på facebook, när jag kom över lösenordet, för ett halvår sedan och det var inga trevliga meddelanden där. Han hade skrivit med andra tjejer och flörtat med dom, smsat och ringt gamla ex.
Vi hade stora bråk efter detta och då försvann tilliten till honom. Numera kan jag inte lita på honom alls och jag kollar hela tiden hans telefon, hans facebook och hans mail. Han har ändrat sig mycket och blivit bättre. Jag har inte upptäckt något mera efter detta men jag blev så himla ledsen och besviken på det jag såg då så jag kan inte lita på honom igen.
Jag är rädd för att han raderar saker som han inte vill att jag ska se. Min största rädsla är att han fortfarande håller på med saker och raderar allt och bara ljuger mig rätt i ansiktet. Eller tänk om han är otrogen mot mig och har någon tjej vid sidan om? Han säger att han älskar mig och att jag är den bästa tjejen men jag vet inte om jag vågar lita på honom.
Innan jag träffade honom hade jag bra självförtroende men nu är det i botten. Jag mår riktigt dåligt över det här! Jag är mammaledig och hemma med vår son men han är ute på jobb, tränar och gör saker hela tiden. Då är jag alltid orolig och blir misstänksam på allt. Om han kommer en timme senare än förväntat funderar jag på om han vart med någon tjej, om han inte vill ha sex så funderar jag på om han vart otrogen, om han duschar och gör sig i ordning innan han tränar t.ex. blir jag misstänksam. Det är så jobbigt!
Vad ska jag göra? Det här tar knäcken på mig