• CarinaAndersson

Morgonbajsa

Min man klagar varje morgon på att jag occuperar toaletten. Jag är rent ut sagt tvungen att gå och bajsa innan jag far till jobbet på mornarna. Om jag inte hinner morgonbajsa är nästan dan körd... 

Tänkte bara kolla av här hur ni har det, så att jag kan överbevisa mannen i huset att han får visa lite sympati för kvinnan i huset :)

Så är ni morgonbajsare helt enkelt ?

• Svar på tråden Morgonbajsa
  • OnlyOne

Samma här! Sitter där snällt tills den väljer att komma ut. Det får ta den tid det tar... ibland 5 minuter ibland 20 minuter.

• Zäta

Japp. Varje morgon... inom 2 timmar från att jag vaknat brukar det ske. jag är dock riktigt snabb så det tar ungefär lika lång tid som att kissa. Dessutom har vi två toaletter. 

• Anonym

haha! skulle inte kalla mig själv för morgonbajsare, men min sambo däremot. hinner han inte bajsa innan jobbet så är hela dagen förstörd påstår han. på jobbet funkar det inte för där får han inte ro. han ockuperar toaletten på morgonen och kan lätt sitta där i 30 minuter, med dator och kaffekopp dessutom...) jag får skynda mig att kissa innan han hinner dit...

• CarinaAndersson
    OnlyOne skrev 2011-09-24 17:17:45 följande:
    Samma här! Sitter där snällt tills den väljer att komma ut. Det får ta den tid det tar... ibland 5 minuter ibland 20 minuter.
    Jamen precis, man har ju värsta paniken om man inte fått skita innan man sätter sig i bilen till jobbet ! Intressant att fler e som jag. nu ska han allt få höra :)
  • Anonym (L)

Jag är också morgonbajsare. Jag börjar dagen med en kaffekopp och sedan vaknar tarmen till liv. Men jag har turen att ha en snäll tarm som tömmer sig snabbt, så jag behöver inte ockupera badrummet särskilt länge.

• CarinaAndersson
    Anonym (L) skrev 2011-09-24 18:17:53 följande:
    Jag är också morgonbajsare. Jag börjar dagen med en kaffekopp och sedan vaknar tarmen till liv. Men jag har turen att ha en snäll tarm som tömmer sig snabbt, så jag behöver inte ockupera badrummet särskilt länge.
    Okej, skönt för dig ! Det e ju ett helvete om man inte hinner görat innan jobbet.

Hur gör ni andra det?
  • jossaan
    CarinaAndersson skrev 2011-09-24 18:43:16 följande:
    Hur gör ni andra det?
    När man är nödig helt enkelt, inte svårare en så. 
  • CarinaAndersson
    jossaan skrev 2011-09-24 18:50:20 följande:
    När man är nödig helt enkelt, inte svårare en så. 
    De 3 ju inte direkt drömmen o behöva göra det på jobbet... vad jobbar du med? Har ni bra toaletter då?
  • jossaan
    CarinaAndersson skrev 2011-09-24 19:02:55 följande:
    De 3 ju inte direkt drömmen o behöva göra det på jobbet... vad jobbar du med? Har ni bra toaletter då?
    Jag går fortfarande i skolan. Tycker att det är svårt att ha ett schema över när man ska göra det helt enkelt. Tungan ute
  • Anonym

Man ska inte bajsa i mer än tio minuter.
    nu har ni hört det. Så till alla er kvinnor och män så kan ni gott konstatera att ni kanske ska pröva igen OM TYP EN TIMME om det fan tar 45 minuter att skita från början.

hur orkar ni sitta i er egen skitlukt överhuvudtaget?

• Anonym (Laila)

Japp, jag morgonbajsar - men jag ockuperar inte badrummet! Tar typ 3 minuter att göra klart allt.

Svar på tråden Morgonbajsa