• LillAnno

Voksi Classic åkpåse?

Nu tror jag att jag har bestämt mig för att det får bli en Voksi Classic åkpåse till dottern då hon kommer att sova ute på förskolan.
    Men nu vill jag höra vad andra föräldrar har att säga om den, både för och nackdelar =)
    Något jag även funderar över som gjorde mig lite snurrig är om det är någon skillnad på en Voksi Classic och en Voksi från Ullkorga?

Ha en toppendag!
    =)

• Svar på tråden Voksi Classic åkpåse?
  • xxx789

Vi har en Voksi classic mini (samma som classic, bara lite mindre) och är supernöjda! Ett av de bästa köp vi gjort. Jag använder den till andra barnet nu och kan inte komma på några direkta nackdelar som jag tänkt på. Den är varm, lätt att knyta upp, yttertyget går att köra i maskin på 60 gr. Det finns förberett så man kan sprätta upp hål för selen i vagnen. När äldsta barnet blev 2 år köpte vi även en Voksi urban som han använde då han sov ute på dagis, mycket nöjda med den med.

Ullkorga är väl ett helt annat märke? Har ingen riktig koll på det  

• Trasseltroll

Vi är också supernöjda med vår classic: ) bästa köpet hittils sen vi fick dottern... Det enda negativa jag kan komma på är väl att den är rätt stor, så har man en mindre vagn så kan det nog bli svårt med plats för den? Men jag vet inte, har inte provat själv. Vi har den i en emmaljunga city cross och i den passar den utmärkt.

• LillAnno

Vi inhandlade en Voksi Classic och tycker den verkar toppen. Jo, npog är den lite stor men står ju att dom ska kunna ha dom till ca 4 års ålder så det är ju bra.
    Vi har också en emmaljunga city cross och den är ju ganska bred. Var tvungen att prova den i vagnen och den passade perfekt =)

Svar på tråden Voksi Classic åkpåse?