• Cxxxx89

Svagt streck med RFSU. Gravid eller ej?

Ser ett streck, men det är svagt & jag undrar om det är någon som har erfarenhet utav RFSU:s tester & fått ett liknande & om det då var positivt eller negativt?

Ska testa igen imorgon med morgonurin..

MEN DET ÄR LÅÅÅÅNGT DIT.. VAD TROR NI??!! :)

• Svar på tråden Svagt streck med RFSU. Gravid eller ej?
  • neleh

oj... faktiskt jättesvårt. ser strecet men e tveksam på om det e äkta el spök..? fast det bör ju vara positivt. det såg så färglöst ut i mitten av strecket.

• Cxxxx89

Ja, men precis. Så svårt att veta, det syndes då jag hade det liggandes plant på bänken, så behövde inte vinkla det. Men som sagt, kanske för färglöst?

Någon annan?? :)

• JessiEN

Ser ett väldigt svagt streck, men du ska ju ta ett imorgonbitti igen så då bör det ju i så fall visa starkare=)
    Har ingen erfarenhet av RFSU....

• Cxxxx89

Okej.. tack för era svar! :)

Ingen annan som använt RFSU:s test?

• MammaSandra1989

Jag har dålig erfarenhet av rfsu det visade inte ens plus på morgonurinet medan cb visade det på eftermiddagen..

• Cxxxx89

Okej.. :/ Jag testar imorgon bitti & visar det ingenitng får jag väl avvakta några dagar & testa ett digitalt.

Testade dock för några dagar sedan, svagt rosa med preg. Men tycker det borde blivit starkare nu om jag vore gravid? en vecka innan pregtestet, testade jag negativt med ett annat pregtest, så kan ju inte vara ett tidigt missfall heller? svårt det här. Känner att jag inte längre är säker på då jag hade mensen senast heller, men försenad är den iaf med minst två veckor.

• MammaSandra1989

Testa med ett annat test, mitt var så otroligt svagt så det var precis så jag skymtade ett streck men med digital blev det 1-2 veckor rätt snabbt..  CB vart starkare men hade jag bett min sambo kolla rfsu hade han sagt att det var negativt! 

• Tinkeltotten

Hej tjejer! Så här ser mitt rfsu ut bim +3 hoppas det kan va till någon hjälp! :) Ber om ursäkt att jag endast äger mobilkamera.. men men man ser det ju iaf..

• Tinkeltotten

Ja just det! Jag ser ju något på ditt test och av mina erfarenheter av rfsu så har jag aldrig fått resultat om jag inte varit gravid.. :) Håller tummarna för att du fick ett starkare utslag imorse! Glad

Svar på tråden Svagt streck med RFSU. Gravid eller ej?