• Anonym (fundersam)

polarkliniken i Umeå??

Hejsan! jag vore oerhört tacksam för svar !
    jag har varit på en konsultation i UMEÅ på Polarkliniken, jag vill veta om DU (inte någon du har hört om, som har hört om en annan) är nöjd? Eller om du är missnöjd? Och varför?

jag har tid för operation i början av November, kommer att sätta in 400cc , hp .

Men det skulle "kännas bättre" om någon ville dela lite erfarenheter därifrån med mig?

Och du som har gjort en bröstförstoring överhuvudtaget, är du nöjd ? Vilken var storleken från början och hur blev det sen? Ser gärna bilder också om någon vill dela med sig såklart :) 

Skriver anonymt för jag vill inte att det ska bli offentligt, tycker faktist det är lite genant..  

• Svar på tråden polarkliniken i Umeå??
  • Betty Ballbreaker

Inte för att skrämma dig, men de två enda exempel jag sett från polarkliniken var HEMSKTA!! Om du inte redan är med i plastikoperationforum.se råder jag dig att bli det. Ok, i såna forum är det kanske mest de missnöjda som syns och hörs..men de tjejer jag sett bilder på som op:at sig där harfan ta mej blivit vanställda pga missbedömningar från kirurgen. Ica80 heter en av dem på POF som har op:at sig där, bli medlem o kolla in hennes bilder... Huvva!

• Anonym (fundersam)

Det går inte att komma in på den sidan ? =/

• Anonym (min mamma)

Hej!

Min mamma var där för snart tre veckor sedan och är jättenöjd med bemötande. Slutresultatet är dock svårt att säga något om eftersom det fortfarande är svullet, hon har fortfarande bandage osv. Men hon tror iaf att hon är nöjd...   

• Anonym (fundersam)

Vad kul att din mamma verkar nöjd ! 

det funkade inge bra med den där sidan för mig, det står att jag redan har ett konto med min mail , vilket jag verkligen inte har.. :S  

• Anonym (fundersam)

Någon mer som har erfarenheter av polarkliniken? 

• Anonym (gjort)

Jag har op mig där för ca 1,5 år sen och jag är jättenöjd.
    Både med op och bemötandet.
    Ser toppen ut idag.

jag la in 450cc och hade typ 70A innan, urammade. Nu har jag 70E.
    Tog gelehallon.

Har även två nära vänner som gjort där och båda dom är jättenöjda med.

• maajanilsson

Hej! Jag undrar om du gjorde operationen på polarkliniken i Umeå? Är intresserad av att göra en operation själv och skulle därför vara nyfiken om din åsikt.

• Vella

Du som gjorde denna tråden, opererade du dig hos polarkliniken? Blev du nöjd?

Svar på tråden polarkliniken i Umeå??