Bra planering i sin mobil!?!?!?!?! förslag???
vet inte vart jag ska lägga denna tråden riktigt så det fick bli i dator och teknik. Det är så här att jag är i behov av en telefon som ka vara ett bra hjälpmedel för mig i min mer eller mindre kaotiska vardag.
Jag lever med ett doltfunktionshinder/funktionsnedsättning och har svårt med tidsperspektiv och planering. Nu har jag fått tips om att införskaffa en iphone 4 på grund av dess planeringsmöjligheter. Man kan dessutom ladda in särskilda appar för planering och liknande.
Problemet är att jag vill INTE ha en telefon där jag måste skriva sms med touch. Jag skriver väldigt mycket sms och fukar inte bra ihop med touch. har nämligen haft en touch telefon som jag vägrade ha kvar efter 4 månader.
Det jag söker nu är alltså en bra telefon MED KNAPPSATS ELLER TANJENTER alternativt knappsats/tanjenter + touch. Det viktiga är att jag vill kunna ha telefonens startsida som en egen lista. Så jag kan se dagens att göra lista på framsidan. jag vill kunna ställa obegränsat antal larm och jag vill att den ska ha bra kalender funktion..
Någon här som har ett bra förslag?????????
jag ska genomgå mycket stora förändringar i mitt liv och i i större behov av ett hjälpmedel nu än någonsin.. snälla hjälp mig :/