• TessanE

Personligt horoskop

Vet att jag förr hittade en sida på nätet där man kunde skriva in vissa uppgifter för att få ett personligt horoskop hemskickat/utskrivet. Det hela gratis. Skulle vara kul att göra detta igen, ca 10 år senare. Oavsett om det är på "riktigt" eller ej... Någon som vet nån sån sida, hittar ingen bra när jag googlar...

• Svar på tråden Personligt horoskop
  • iframtiden

Jag har ställt mitt personliga horoskop och det stämmer läskigt bra. har även ställt "framtidshoroskop" som också stämmer läskigt bra. dock inte på denna sida utan ett köpt dataprogram.

• Borttagen användare

alltså den sidan lindybelindy skrev :)

• Frida 899

Skulle rekommendera att du kontaktar Erik Hesser, googla så hittar du hans hemsida och kontaktuppgifter. Kanonduktig!

• Lindybelindy

Någon som är intressant är just mars- står för sexlivet och vad en kvinna hår i mars så speglar det vad hon söker för man, även din syn på uppfostran, venus- står för kärleken och hur du är i kärlek. och ascendenten- står för din andra personlighet, hur folk ser på dig. Sen är det intressant att kolla av vad sin partner har i sig i det. Det sägs om man ska tro på det här att ascendenten speglar din personlighet lika mycket som ditt soltecken alltså det du är. Jag är skorpion men har tvilling i ascendent då blir jag en blandning av dom två. Just därför brukar folk rynka på näsan och påstå att dom inte tycker det stämmer ett dugg när dom exempel läser om sitt tecken men just därför kanske det inte stämmer för att den personen kanske har massa jungfru i sig.. intressant! jag har hållt på med väldigt mycket astrologi, nummerologi osv. Här är en kul sida med tycker jag: http://se.babycenter.com/horoskop/skorpionen/foralder-och-foralder-vaduren/?rship=ParentAndParent&rootUrl=horoskop&pnpLbl=f%F6r%E4lder-och-f%F6r%E4lder&pncLbl=f%F6r%E4lder-och-barn&cncLbl=barn-och-barn&sign1=Scorpio&sign2=Aries&hsSubmit=Klar%21%21

Ni kan kolla hur ni ska passa med era barn, hur mi passar som föräldrar osv. Men mer på skoj Glad det andra är mer djupgående.

• Lindybelindy
    iframtiden skrev 2011-10-10 17:34:36 följande:
    Jag har ställt mitt personliga horoskop och det stämmer läskigt bra. har även ställt "framtidshoroskop" som också stämmer läskigt bra. dock inte på denna sida utan ett köpt dataprogram.
    Vad hade du i dig? och vad är ditt tecken?
  • TessanE
    Frida 899 skrev 2011-10-11 17:54:07 följande:
    Skulle rekommendera att du kontaktar Erik Hesser, googla så hittar du hans hemsida och kontaktuppgifter. Kanonduktig!
    Dyr?
  • Borttagen användare
    Lindybelindy skrev 2011-10-12 09:14:00 följande:
    är ni alla födda samma år? för det är dom planeterna som är i slutet.. Är väldigt vanligt att man får skorpionen i pluto. Hm... det intressanta är vad alla dina killar har i venus och ascendenten Glad
    nej vi är ju inte det men födda samma årtionde och alla är ett år yngre eller ett år äldre än mig. vad är ascendenten för något? Glad och varför är just venus viktigt? menar du när det står till exempel "venus i jungfrun"?
  • iframtiden
    Lindybelindy skrev 2011-10-12 09:11:31 följande:
    Vad hade du i dig? och vad är ditt tecken?
    Jag är våg med accendensen i skorpionen, månen i väduren och venus i jungfrun..:)
  • Lindybelindy
    iframtiden skrev 2011-10-16 17:16:10 följande:
    Jag är våg med accendensen i skorpionen, månen i väduren och venus i jungfrun..:)
    Oj ganska starka tecken! Glad skorpion i acendenten. Är du utåt mot folk lite blyg, mystisk, säger oftast vad du tycker.. kan vara lite svartsjuk och lynnig. Sexig! och kraftfull person? brukar stå så om skorpionen. Jag är skorpion i mitt "riktiga" tecken Flört men just allt det stämmer inte riktigt på mig och det kan ju vara för att jag har tvilling i acendenten som oftast älskar att diskutera och prata, träffa folk osv. Tvärtemot skorpionen. Venus i jungfrun.. då är du noga med vilken partner du skaffar. Och han ska vara renlig för jungfruar hatar slabbiga män och människor i sig. Dom vill ha renlighet! Det är viktigt för dig med en man som är smart för jungfruar avskyr osmarthet hehe.. du kan söka på google och sen på jungfrun. Läs om jungrun i kärlek så ser du. Även så kan du googla på skorpionen som personlighet och läsa..
  • Borttagen användare
    Lindybelindy skrev 2011-10-12 09:10:40 följande:
    Någon som är intressant är just mars- står för sexlivet och vad en kvinna hår i mars så speglar det vad hon söker för man, även din syn på uppfostran
    Vad menas med mars?
  • Borttagen användare
    Borttagen användare skrev 2011-10-17 13:50:14 följande:
    Vad menas med mars?
    eller jaha va dumt, såklart planeten. jag har stenbocken i mars :)
  • Frida 899
    TessanE skrev 2011-10-15 23:12:50 följande:
    Dyr?
    Tar 800 har jag för mig, och det innebar ca en timmes konsultation, med grund från det personliga horoskopet och transiter för ett år framåt.
  • The Hermit
    annabeII skrev 2011-10-10 18:15:07 följande:
    alltså, jag gjorde horoskopet på de tre killar jag dejtat, haft relation med osv. som betytt mkt, och lite skumt för precis alla fick samma slut:

Uranus i Skytten

Han är blyg, ömtålig men stolt, djärv och livlig.

Neptunus i Stenbocken

Han är omdömesgill, vis och förståndig.

Pluto i Skorpionen

Väldig sexuell aktivitet.

och jag själv hade det slutet också. men kollade med kompisar och andra, men ingen annan fick samma slut. lite konstigt eller vad?
    Det betyder att de är födda någon gång mellan okt -84 och dec-88. Alla som är födda då har dessa planeter i samma tecken. De är yttre planeter och säger inte särskilt mycket om en person var för sig utan de läser man av som aspekter med sina personliga planeter...Typ :;) Kolla de personliga planeterna om ni är nyfikna på personligheten. Sol, måne, asc, merkurius, venus och mars.
  • Frida 899
    The Hermit skrev 2011-10-19 20:40:18 följande:
    Det betyder att de är födda någon gång mellan okt -84 och dec-88. Alla som är födda då har dessa planeter i samma tecken. De är yttre planeter och säger inte särskilt mycket om en person var för sig utan de läser man av som aspekter med sina personliga planeter...Typ :;) Kolla de personliga planeterna om ni är nyfikna på personligheten. Sol, måne, asc, merkurius, venus och mars.
    Där till spelar det ju också väldigt stor roll i vilka hus planeterna befinner sig.
  • gersane

Mitt stjärntecken är Pisces och jag håller helt med detta horoskop. Men bara min speciella hemsida leder mig där jag får resultatet av mitt liv varje år. Denna 2019 kommer att bli fantastisk och horoskopet kommer att se till att

Svar på tråden Personligt horoskop