Funkar inte med dagis, vad göra? Ledsen pojke o ledsen mamma.
Sitter här med ett väldigt ledset mamma hjärta. Har precis lämnat en så ledsen pojke på dagis. Vet inte vad som hänt efter sommaren men nu funkar det inte alls längre.
Han har bytt till storbarns avdelningen och nu är det bara tårar o förtvivlan. Han pratar inte med fröknarna, dom får inte hjälpa honom med toabesöken, han tystnar o slutar prata så fort han kommer in genom dörren på morgonen o blir helt sammanbiten o ledsen.
När man hämtar står han eller sitter med sitt mjukisdjur i krampaktigt i famnen.
Frågade för 2 helger sen om vi skulle gå på dagisgården o leka med en kompis o så fort han hörde ordet dagis gömde han sig och ropade inte gå dagis.
Vaknar vissa nätter flera gånger o säger inte gå dagis mamma.
Pratade lite med en personalen på morgonen o sa att jag vet inte vad som hänt för det funkade ju bra på småis. Visst sa han nej inte gå men väl där var han glad o sprang ut o lekte men klamrar han sig fast i mig o snyftar inborrat i axeln på mig.
Fick ett i mina öron lite syrligt svar då hon menade att han nu vart sjuk, visst det stämmer men det var ju precis samma innan o att det beror ju på hur man gör det också.
Vadå hur man gör det. Jag pratar bara positivt om dagis, försöker inte visa hur det känns i mamma hjärtat men det är inte så enkelt.
Ska jag bara slänga in honom o gå o skita i hur förtvivlad han är??? Fan orkar inte en vända till. Den äldre hatade också dagis i alla år.
Skippa nu alla kommentarer att jag sabbat mina barn för jag känner mig redan som boven. Den äldre avskydde från första dagen o då var jag bara positiv till hela skiten o ändå reagerade han så.