Hur tolkar ni detta sms från mitt ex?
Vill bara höra er åsikt angående sms-et mitt ex skickade till mig i lördags natt: Vi hade en 1-årig relation som vi avsltuade pga bråk och missförstånd. Vi gjorde ett uppehåll på en månad eller 2 tills han sen hörde av sig och sa att han saknar mig. Vi blev kk och började träffas bara en gång i veckan där vi hade sex, mysiga stunder med mat och vin och pratade en massa. Men jag ville ha allt eller inget. Han vågade dock inte, men kunde samtidigt inte släppa taget om mig. Jag förstår inte alls hur han tänker. Jag vill antingen eller, men han är så rädd. Så för 2 veckor sedan, efter att vi varit kk i ett års tid så sa jag att jag inte vill mer; att vi måste avsluta det vi håller på med. Men efter det har han fortsatt skicka mess på lördagarna. Förra lördagen svarade jag inte på hans mess, men så kom ett mess nu i lördags som fick det att skära i mitt hjärta och jag förstår bara inte vad han håller på med. Hur tolkar ni detta mess?? Är det en reaktion han vill ha? Tror ni han bara vill visa att han bryr sig och tänker på mig?? Eller att han verkar vilja försöka igen?? Han vet ju vad jag vill ha:
Elin, jag vill bara höra av dig. du är en av väldigt få människor som får mig att le och att skratta....Jag mår inte alls bra just nu. Allt i mitt liv känns fel. Om du bara hade kunnat skick ett egot ord så hade jag mått bättre....Jag försöker inte förstöra för dig. Vill bara hör ifrån dig. Vill di aldrig illa! Mer att du möjligtvis är en av dem som bryr sig om mig. Tänker bara på våra fina middagar tillsammans, hur mycket jag uppskattar ditt sällskap. Inte bara fysiskt som du tror. Hoppas allt funkar för dig nu. Det är du värd. Puss Erik.
Skit i mitt mess. Ha det bra nu Elin älskling
Sen skrev jag ett maila att jag vet att han bryr sig om mig och att han också betyder väldigt mycket för mig och att om han mår dåligt o behöver prata så finns jag här för honom. Jag avslutade vår relation, inte vår vänskap.
Det mailet svarar han inte på!! Han gör mig så förvirrad och arg. Varför kan han inte bara låta bli att skriva helt och hållet? Han vet ju att jag vill ha mer och att jag inte mår bra av att vi hörs.