• Akilles

Cambridge/Slanka/Övrig VLCD Diet med start IDAG 26/9

Okej!

Nu är jag här igen. Efter 2 barn som nu är 5 och 2 år är det dags att tighta till mig för jag ser förjääävlig ut! Jag är 170 cm lång och väger 85 kg och ALLT sitter på helt fel ställen.... Dubbelhaka, ryggen och magen!

Idag åkte jag till viktklubben och köpte en veckas förbrukning av deras Slanka pulver så nu e jag igång. Klocka är än så länge bara 14 så det känns bra än så länge! Om 3 veckor ska jag på bröllop och mitt mål är -5 kg till dess minst!

Jag ska köra på ren kur, i alla fall försöka!

Är det någon som är på? Kom igen, jag behöver pepp!!!!!!

LET´S DO THIS!!
  • Svar på tråden Cambridge/Slanka/Övrig VLCD Diet med start IDAG 26/9
  • susannah

JAG ÄR PÅ! är här för att peppa och bli peppad!!!!

är inte jätteöverviktig (tror jag iallafall... har en jättekass kroppsuppfattning om hur jag ser ut) men har iaf ganska många kilon att gå ner. har gått upp en hel del sedan i våras och jag vill komma ner till en vikt där jag trivs. har inte vägt mig och kommer inte göra det heller då jag vet att jag har en tendens att vilja gå ner och ner och ner och ner. har kläder i garderoben som är för små, och mitt enda mål är att komma i dem och att de sitter fint. 

började äta nutrilett shakes ons 14e sept. har mätt mig och minskat några centimeter redan.

• susannah

är överviktig men lider inte av fetma eller så :)

• Akilles

Wooohooo!!! Käkar du ren kur eller hur gör du??

• susannah

egentligen ska jag äta ren kur, dvs 5 påsar om dagen och INGET ANNAT!!! men det har tyvärr blivit så att jag ersatt en shake med ett äpple eller vindruvor och struntar i shaken. men nu ska jag ta ALLIHOPA och avstå från frukten, eller alternativt ta en frukt om dagen bara..

ren kur klar du helt säkert!! men en frukt eller grönsaker kan va gott att tugga på. och enligt min erfarenhet har jag gått ner trots frukt :) 

• Jouy

Hur  är Slankas smak? Vilka smaker köpte du?
    Jag väntar på mina som är i Malmö just nu.. (posten)

• Akilles

susannah: vilket märke kör du på? Idag när jag stod och lagade middagen (kycklingwok) så kom jag på mig själv att jag hetsåt minimajs typ hahhahaha jag som inte ens skulle äta men jag slutade så fort jag kom på mig och käkade en soppa när de andra åt woken.... men det var svårt för jag avrt såååå sugen!!!

Jouy: Jag köpte 7 choklad, 2 mintchoklad, 2 cappuccino, 1 vanilj, 1 jordgubb, 1apelsin, 4 kycklingsoppor och 3 grönsakssoppor.

Kycklingsoppan var mkt godare än grönsakssoppan. Choklad, vanilj och apelsin har jag smakat än så länge och gillade inte apelsinen. Vad tog du?

• gemigsinnesro

Jag hoppar gärna in. Jag är VÄLDIGT överviktig och ska köra ren nutrilettkur i minst 2.5 vecka är det tänkt. Har gått ner 1 kg om dagen än så länge så 2 kg ner men det lär ju sakta av snart när den mesta vattenvikten försvunnit. Än så länge känns det helt ok att vara utan mat, synd bara att nutrilett inte är så vidare gott :).

• Akilles

Ahhh välkommen hit!!!  Nutrilett är så jäkla pulvrigt i smaken så jag kan lätt rekomendera slanka eller cambrigde för dom är mycket godare så det blir lättare att få ner och hålla sig till.

Jag är nu inne på dag 3 och det känns fortfarande bra!   Jag dricker ganska mycket kaffe normalt men nu känner jag mig lite illamående av kaffet samt att det känns lite svårt att dricka vatten för det är så tomt i magen.... Men annars ere all good!

Jag har ju såklart redan vägt mig haha och vågen visar -2 kg sen i måndags!

Weiiiii    

• Jouy

Köpte alla smaker som fanns. Vilken tur att jag köpte 1 påse apelsin. :)
    Nu är paketet på macken och det blir och hämta sen.
    Kör med Star Nutrition right now och har 13 dagar kvar.
    Sedan blir det två veckor med Slanka. :)

Jag har levt på VLCD i snart 1 månad nu och hittills har jag tappat 6 kg. (tyvärr fuskat massor..)
    Jag blev redigt förbannad på mig själv och nu har jag ej fuskat någon gång sen söndags. :)

• Akilles

Fast 6 kg på en månad är ju ändå bra! Bättre än ingenting! Gaaaah nu börjar jag bli hungrig så jag ska dra till bibblan men först ut med hunden en sväng. Man måste hålla sig sysselsatt!

Svar på tråden Cambridge/Slanka/Övrig VLCD Diet med start IDAG 26/9