• J N

Värmemuff till vagn?!

Såg några förra vintern som hade som värmemuffar till vagnen som man satte fast på handtaget på vagnen för att hålla sig varm om händerna. Var kan man köpa dessa? Någon som har sån? Rekomendationer om märke osv.. Tacksam för svar!

Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥Bebis 2012♥
  • Svar på tråden Värmemuff till vagn?!
  • bebinsmamma

I Sthlm har jag sett dom på typ babyproffsen, babyland och NK. Testade i affären, känns som onödigt tillbehör.

• J N

Ja men jag tyckte det såg så himla mysigt ut. Speciellt om man kanske inte har värsta tjocka vantarna :)

• sarsparis

Finns nog på välsorterade babyaffäre, men en sån onödig kostnad.....varför inte införskaffa ett bra riktiga vantar istället som man kan ha även när man inte kör vagn, och vad gör man om man kör vagnen med en hand som jag ofta gör, då fryser man juObestämd dessutom har du inte en sån muff särskilt länge.....

• Quiet thoughts

Kan man inte laga en själv, typ klippa av en rattmuff och laga nåt kardborreband eller nåt i? *tips för den händige då"

Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget Lykke 2011
  • J N

Tänkte mest om man använder händerna mycket och jobbigt på och av med vantarna. Och jag har typ som "vantfobi". Känner mig instängd haha

Svar på tråden Värmemuff till vagn?!