• ettsyskon

    Ni som nyss blivit gravida: vad var skillnaden mot förra månaden då mensen kom?

    typ mer molvärk eller skillnad på flytningarna eller vad som helst?
     

  • Svar på tråden Ni som nyss blivit gravida: vad var skillnaden mot förra månaden då mensen kom?
  • Galino

    Förutom att mina bröst spände och ömmade så var den enda skillnaden att mensen inte kom Drömmer

  • Galino
    veronica78 skrev 2011-09-28 10:54:22 följande:
    Extrem huvudvärk...

    Det har jag fått nu, en vecka efter plusset. Huvudvärk och extrem trötthet. Kan sova hur mycket som helst känns det som.. :)
  • MrsTM

    Efter vad man läser här på FL verkar det inte finnas någon större skillnad mellan PMS och gravid-symptom.

    Detta med illamående och liknande uppträder väl senare för de flesta, typ vecka 6-10 eller så?

  • veronica78

    En vecka efter ÄL trodde jag att jag fått UVI, kollade det och ingen UVI... Då började jag misstänka att det kunde tagit sig... Väldigt tidigt, men så kändes det iaf! 

  • syntharen

    Slidan var lite mörkare i färgen veckan innan mens samt att livmodertappen (om man har koll på den) kändes annorlunda.

  • Delfinen

    Molvärk dygnet runt, och att jag inte fick spottings någon/ett par dagar innan beräknad mens.
    Samt att mitt hår blev fett så himla snabbt, och lite andra udda saker :)


    Älskade lilla tös - 090815
Svar på tråden Ni som nyss blivit gravida: vad var skillnaden mot förra månaden då mensen kom?