• Havsluft

Massagepryl för ryggen?

Jag är gravid och har nu fått rejält ont i ryggen och skulle vilja få tag på någon slags massagehjälpmedel. Men när jag googlar - med alla de sökord jag kan komma på - får jag mest upp en helt annan typ av hjälpmedel.

Det jag söker är något utan batterier som man håller i handen, med typ flera "ben" eller knoppar el dyl, som man kan använda för att massera ländryggen lite grann. Det finns olika varianter, i trä eller plast.

Är det någon som vet var jag kan hitta något sådant? På nätet eller i butik i Göteborg.

• Svar på tråden Massagepryl för ryggen?
  • Vickan I

Har en sådan från Bodyshop. I trä med fyra knoppar.

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Lindreas

Eller massageredskap. Annars finns det på Åhléns!

• Havsluft

Tack för tipsen, Body Shop skall jag kolla! Och ordet "massageredskap" gav mycket bättre träffar än de orden jag använde.

• Lindreas
    Havsluft skrev 2011-09-27 19:15:11 följande:
    Tack för tipsen, Body Shop skall jag kolla! Och ordet "massageredskap" gav mycket bättre träffar än de orden jag använde.
    Vad använde du för ord?
  • Sale

vi har en massagedelfin, den tycker jag är bra. Tror att vi har köpt den via någon annons i ICA-kuriren kanske.. Ett bra tips annars kan vara att köpa en ICA-kurir. Det finns massor med anonser som underlättar vardagen även för oss som inte är "gamla" ännu.. =)

Svar på tråden Massagepryl för ryggen?