• susanba

    någon som har gjort fet med ett ägg som har 20%chans?

    skulle vilja höra andra som gjort ET av nedfrysta ägg, jag gör det för första gången (KS) men ägget delade sig bara i 2 första upptiningen och sedan delade det sig under omodling så nu har jag fått tillbaka det idag, och BM sa att det är ca 20% chans...känns inte så hoppfullt men en liten chans har man ju...

    Vi har försökt få barn i 4 år och haft två missl ivf bakom oss, jag är överviktig med, och det är ju sååå lätt att å ner i svackorna - Hej tröstätande.

    Sedan har jag svårt att få höra om alla som blir gravida runt en, de flesta på en gång eller inom 3 mån, även i min ålder jag är 39. Man missunnar ju ingen annan men samtidigt är det så jobbigt att känns sitt eget misslyckande. fasiken ska man göra... Dessutom har jag en väninna som har gjort äggdonation och är singel, och jag är jätteglad för hennes skull att hon blivit gravid, MEN hon ringer och beklagar sig att det är så jobbigt att vara gravid, då spricker jag av ilska.- hur fn ska man reagera? suck

    e tacksam o höra andras tankar o tips hur man lyckas hålla modet och hoppet uppe..

    kram fr "pessimistan"

Svar på tråden någon som har gjort fet med ett ägg som har 20%chans?