• MissMi

    advokat inom vårdnadstvist akut

    Hej!

    Jag håller på att förlora min dotter i en vårdnadstvist där pappan (som dottern för övrigt är jätterädd för) är extremt manipulativ och vänder allt han gör (vilket är vansinniga saker) till att jag gjort det. Han har lyckats få till ett beslut där jag enbart har dottern varannan helg.

    Hans sambo överföll mig senast vid hämtningen här hos oss, och kort därefter polinanmälde dom mig för att ha gjort det.

    Jag måste byta advokat då in advokat inte har tillräcklig tid eller bryr sig särskilt mycket om detta.

    Jag behöver den absolut bästa advokaten i vårdnadstvister, snälla hjälp mig.. Jag bor i södra Sverige - i norra skåne.

    HJÄLP.
              

  • Svar på tråden advokat inom vårdnadstvist akut
  • sessan 3

    har verkligen inga råd till dig, vill bara skicka en styrke kram och önska dig lycka till.

  • Madame Hoffa

    Jag ligger själv i en riktig utdragen och hemsk vårdnadstvist som har hållit på i 7 år. Har haft de allra sämsta advokaterna som lyckats förstöra mer än hjälpa, men nu har jag fått tag på en som verkar riktigt vass. Ia Sweger heter hon, och hon finns i Stockholm men jag bor i Karlstad och har ändå anlitat henne. Kolla med henne!

    Jag har skrivit en del om min vårdnadstvist på min blogg, om du vill kika in så är du välkommen att lämna en kommentar och kanske få lite tips och råd:
    www.asahoffman.blogg.se


Svar på tråden advokat inom vårdnadstvist akut