• LiaDiza

I hur många omgångar fick du ta Gonal/Menopur/Puregon innan du lyckades bli gravid?

Hejsan, jag undrar hur det ser ut för er där ute. Hur många försök tog det för er innan ni blev gravida med hjälp av hormonsprutorna? Jag gör den här lilla undersökningen för at jag vill få lite hopp.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden I hur många omgångar fick du ta Gonal/Menopur/Puregon innan du lyckades bli gravid?
  • Loova

Med sonen blev jag gravid vid första försöket med gonal-f. Med tvillingarna i magen funkade det på andra försöket med gonal-f. (Hade försökt flera gånger innan med Pergotime båda graviditeterna).

• annahojn

Kanske var denna tråd, jag kommer antagligen att börja med fjärde omgången imorgon, hur går det för dig?

• Izabelle2004

hur gör man för att få denna behandling???

• JM76
    Izabelle2004 skrev 2011-10-25 22:17:59 följande:
    hur gör man för att få denna behandling???
    Be din gynekolog remittera dig till en IVF-klinik eller boka själv in dig på en klinik med landstingsavtal. Ofta provar man med Pergotime hos sin gynekolog först och denne rekommenderar hur man ska gå vidare i behandlingen om det inte funkar.
Svar på tråden I hur många omgångar fick du ta Gonal/Menopur/Puregon innan du lyckades bli gravid?