Du måste logga in för att svara i en tråd.

• tjej87

Comhem - Byta kanaler

Någon som vet om det är vanligt att ha problem med att byta kanaler på medium 8 favoriter? Jag försöker byta mina kanaler via mina sidor på comhem.se

Jag vill byta ut 3 st men när jag har klickat bort dom och klickar i dom nya så säger den bara att jag har valt fel antal. Jag har gjort det tusen gånger nu idag men får samma fel hela tiden :( Och det är ju inte fel antal, jag har valt 8 varje gång... Dom gamla kanalerna är kvar som grönmarkerade även fast jag avmarkerat i rutan framför. Kan det vara det som är problemet? 

• Svar på tråden Comhem - Byta kanaler
  • Ketzzi

Har aldrig provat att byta via mina sidor på Comhem, utan brukar alltid ringa Kundtjänst när jag vill byta kanaler.
    Vet att det blir rätt när jag pratar med någon och får bekräftelse direkt i telefonen att det är bytt.

This is what I`m made of. You can hate but never break me.
  • tjej87
    Ketzzi skrev 2011-09-28 18:31:31 följande:

Har aldrig provat att byta via mina sidor på Comhem, utan brukar alltid ringa Kundtjänst när jag vill byta kanaler.
    Vet att det blir rätt när jag pratar med någon och får bekräftelse direkt i telefonen att det är bytt.

Men då kostar det ju 15 kr :( Jag vill inte betala för en tjänst som jag kan göra gratis själv på nätet. Men kanske därför det inte funkar, dom får ju inga pengar om folk gör det själv...
  • Ketzzi

Jaha, visste inte att det kostar 15 kr men det kan det vara värt. Så kan det vara, att det krånglar av den anledningen. Om du får meddelande om att du har valt fel antal kanaler (för många då?) KAN det bero på att dom du tagit bort inte gått in i systemet innan du väljer nya...?

P.S. Jag är väldigt oteknisk. Hoppas det löser sig för dig.

This is what I`m made of. You can hate but never break me.
  • tjej87
    Ketzzi skrev 2011-09-28 18:54:31 följande:

Jaha, visste inte att det kostar 15 kr men det kan det vara värt. Så kan det vara, att det krånglar av den anledningen. Om du får meddelande om att du har valt fel antal kanaler (för många då?) KAN det bero på att dom du tagit bort inte gått in i systemet innan du väljer nya...?

P.S. Jag är väldigt oteknisk. Hoppas det löser sig för dig.

Jag tänkte det med och försökte spara efter att jag bara tagit bort de kanaler jag inte vill ha men då har jag ju valt för få så då kommer det också upp att jag valt fel antal. Provade även att vänta några minuter innan jag valde de nya (utan att spara mellan borttagandet och nyvalet) men det hjälper inte heller...

Jag har iaf fyllt i formuläret på hemsidan så jag hoppas dom kan fixa det. Jag vill ju ha mina nya kanaler nu till månadsskiftet! 
Svar på tråden Comhem - Byta kanaler