Anonym (A) skrev 2011-09-30 19:52:35 följande:
Men vaddå slänga med håret osv... Det handlar ju om att njuta, inte att se ut som OM man njuter. Man ska vara sig själv och njuta på det sätt som är äkta för en. Är man undergiven ska man inte leka dominant för att passa någon. Är man passiv i sängen ska man inte spela aktiv. Det är bättre att fokusera på att hitta sitt eget sätt och att hitta en synk ihop än att försöka leva upp till något. Att låtsas att en ställning man halvgillar ger en kåtslag blir fel i längden även om det skulle se hett ut på film. Lyssna inåt på hur sexet känns för dig och vad som får dig att njuta. Var lyhörd för vad som får din partner att njuta. Skit i hur du ser ut när du knullar.
Det är klart att man inte ska spela men man kan gärna visa att man har skönt.
Det räcker med att möta blicken, kyssas intensivt eller säga när något känns bra.
Visa närvaro helt enkelt. Det är rätt frustrerande att ligga med en som är helt passiv.
Tänk dig att rida en man som ser ut som om han somnat. Jag tror att det skulle kännas rätt fånigt.
Jag hade en sambo som såg ut som om hon låg och tänkte på annat när vi hade sex.
Enda sättet att få en reaktion var att göra nåot hon inte gillade. Då sa hon "inte så".
Frågade jag om hon ville sluta sa hon "Nej, det är skönt" men jag fick aldrig någon ledtråd om vad hon gillade. Bara vad hon inte gillade. Det kändes med tiden som om hon var ett redskap jag onanerade med.