NÅGON som lyckats rädda relationen?
Vi har sen i somras glidit längre och längre ifrån varandra.
Närheten har sakta med säkert upphört, tjafs om barnuppfostran och annat har byggt upp en mur och irritation mellan oss.
Det var säkert två månader sen jag sist fick en puss när han kom hem från jobbet.
Genom några ogenomtänkta(?) kränkande ord gjorde han nyss slut på mitt sexuella självförtroende och därmed även min sexlust.
Vi undviker varandra här hemma, tar omvägar för att slippa råka snudda vid varandra.
Vi har inte pratat om detta, utan bara sett på när allt rasat bit för bit.
Tills igår kväll, då han tog upp det och sa att vårt förhållande är helt dött och han funderar allvarligt på att separera.
Jag har gråtit hela natten och i morse när han åkte till jobbet fick jag en ångestattack. Min mamma fick hämta barnen, jag vill bara försvinna från allt.
Jag har knappast haft några kärlekskänslor för honom den senaste tiden, men jag vill inte förlora honom, jag vill att det ska bli bra!
Är det någon endaste som varit med om liknande och lyckats fixa det?
Vi har gått igenom flera jobbiga saker under förhållandet, dock ingen otrohet eller liknande.
Jag har nyligen fått diagnosen depression och börjat med antidepressiv medicin för en vecka sen.
Vet inte hur jag ska klara detta!