• Havsluft

Lämna nappen på Liseberg?

Vi försöker övertala dottern att lämna nappen hos kaninerna på Liseberg innan de stänger för säsongen. Sist vi var där såg vi hur ett annat barn fick ett diplom av kaninen som belöning för att han lämnade sin napp.

Är det någon som vet hur man gör för att få ett sådant diplom?

Alltså, måste man på något sätt anmäla sig i förväg eller haffar man bara en kanin/kaninkompis där på plats och ber om ett diplom? Finns det altlid en kanin på plats vid huset?

• Svar på tråden Lämna nappen på Liseberg?
  • Tirem

Du tar kontakt med följeslagarna till Kaninerna! De hjälper er

• Helena4567

Jag har tyvärr inget svar, men undrar oxå så jag hänger på din fråga :)

Och om någon vet, finns möjligheten att lämna och få diplom även under julöppet?

• Tirem
    Helena4567 skrev 2011-09-30 12:31:01 följande:
    Jag har tyvärr inget svar, men undrar oxå så jag hänger på din fråga :)

Och om någon vet, finns möjligheten att lämna och få diplom även under julöppet?

Under Jul på Liseberg finns även en nappsamling inne på Tomtarnas värld också (fanns förra året iallafall)

• Helena4567

Vi pratar mycket om det hemma för att förbereda, och för att locka lite extra så har sonen fått veta att under tiden han är där och lämnar nappen till bebiskaninerna så kommer mamma och pappa-kaninerna lämna en present i hans säng som ligger där när han kommer hem :) Bra utbyte liksom :)

• Helena4567

Spotty: tack för tipset! :) Under julen hade passat perfekt för nu håller vi på med att sluta med blöja + att han fått en lillasyster. Kanske inte ska ta allt på samma gång :)

Sorry ts att jag tog upp så mycket plats i tråden :) :)  

• sarsparis

Man går bara till kaninhuset och talar om för kaninen eller deras medhjälpare att man vill lämna nappar så får man hjälp:)

• Havsluft

Nu är det gjort!

Dottern var laddad och hade nappen i handen, men kaninhuset var stängt när vi kom så vi fick åka lite först. När det hade öppnat, högg vi tag i en "kaninkompis" som sedan ordnade ett fint diplom!

Svar på tråden Lämna nappen på Liseberg?