Fiskpinnar+Makaroner=?
Skitsamma om du inte äter helfabrikat eller kolhydrater, ponera att du gör det skulle du laga makaroner och fiskpinnar tillsammans?
Skitsamma om du inte äter helfabrikat eller kolhydrater, ponera att du gör det skulle du laga makaroner och fiskpinnar tillsammans?
Bara man får ha mycket ketchup till så funkar det
Nä fy! min man däremot, tycker att fiskpinnar och spagetti är en helt normal kombination så han skulle nog godkänna makaroner
Nej, faller mig inte riktigt i smaken, om jag verkligen måste äta fiskpinnar så vill jag ha kokt potatis eller potatismos till
Dottern tycker det är så gott att när hon fick önska sig födelsedagsmat = bestämma vad som helst att äta valde hon denna kombination.. (andra kanske inte var lika förtjusta)
Det är min vanskapte man och hans familj som tycker detta är gott, gärna med en stor klick CF till, Och nu försöker han få in det i vårt hem och jag bara vägrar.. :)
Yuärk!
För fiskpinnar alltså.
Och kombinationen ger mig magkramp!
För mig personligen är det en underlig kombination, men jag lagar det ganska ofta till min son som gillar det så, kanske inte just makaroner men skruvpasta som vi kallar det, alltså fussili
ja,de är hur gott som helst
Japp, fast spaghetti. Vi varierar mellan spaghetti, potatis/-mos eller ris till fiskpinnar och allt funkar precis lika bra, så kan man variera tillbehör. Jag var också skeptisk mot kombinationen pasta och fiskpinnar men det är riktigt gott.