Är inte attraherad av min man
Jag är aldrig sugen på sex, lusten har försvunnit. Jag attraheras inte av honom längre. Har varit med om en del svek, vet inte om det är det som påverkar?
Jag är aldrig sugen på sex, lusten har försvunnit. Jag attraheras inte av honom längre. Har varit med om en del svek, vet inte om det är det som påverkar?
Vad är det för typ av svek?
Det tror jag kan påverka att du varit med om svek. psyket spelar stor roll för lusten. men hur man ska komma till rätta med det vet jag tyvärr inte..
Han har flirtat runt massor på nätet och fått bilder på andra tjejer
han kanske saknar något i ert förhållande?
Han har haft "problem" med det långt innan vi träffades. Men fortsatte med detta beteendet även när vi blev ett par. Kon på han första gången när jag väntade vårat första barn. Han har sagt att det inte har med mig o göra. Ok om det hade varit något som kommit nu, då hade jag väl kunna syna förhållandet. Men det har funnits redan från början. Han har gjort anonyma mail adresser och skickat till tjejer b.la min kusin.
Har han flirtat med din kusin?
Han skickade från em anonym mail, hon visste inte att det var han. Han skrev att han tyckte hon var sexig och att han fantiserade om henne o massa sånt skit..
Hon är även en nära vän till mig
Hur vet du att det var han då?
Det en incident i våras. Och han hade bl.a. Pratat med henne på fb.. Jag åkte till henne och hon visade mig dessa mail. Jag såg på sättet han skrev att det var han, men hade inga bevis så jag lät det vara. Provade en dag att logga in med mitt lösen (efter några misslyckade försök) och kom då in på kaiken, han erkände sen att det var han.