• Anonym

är det redan beverkningar av P ring ( Nuvaring) ?

Hej

I går så satt jag in min första P ring , idag har jag lite huvudvärk och extremt svettningar och varm i kroppen .

plus att jag har mått lite illa och har inte lust att äta . Är det pga P ringen eller ? får man beverkningar på så kort tid vad tror ni ?

• Svar på tråden är det redan beverkningar av P ring ( Nuvaring) ?
  • Slats

det kan man säkert få. du borde fortsätta med ringarna iaf 3 månader för att se hur kroppen anpassar sig.

• Stor mamma

japp fick biverkningar redan 12 timmar efter första i sättningen, de föll till ro efter ca 2 månader.

• Anonym

Är ni nöjda annars med ringen ? Jag hoppas att den passar mig .

• Anonym

jag mår faktiskt helt ok har inte nån beverkning än så länge utom att min mat lust är helt nera , och att min men slutade på dag 3 vilket är ovanligt brukar blöda 5 dagar när jag har mens , så det verkar funka bra än så länge .

• Anonym (tjosan)

Hade p-ring länge, funkade bra! förutom att jag hade humörsvägningar utan dess like! Om min pojkvän visslade en liten druddelutt så kunde jag fullständigt explodera! Beslöt mig för att lägga av med den tillslut, Min gynekolog skrattade ganska gott åt det hela och tyckte det var en bra ide att sluta med den Glad annars tycker jag att det är ett jättebra preventivmedel! Inget plåster som kliar, inget du behöver komma ihåg varje dag och inget som gör ont!

• Anonym

Jag är så glad och imponerad att jag verkligen hittat nåt som funkar .

Har absolut inget beverknning av den , känner inget . har haft samlag nu och varken jag eller min man kände av den skönt !

Svar på tråden är det redan beverkningar av P ring ( Nuvaring) ?