• Qvintuz

Stövlar för breda vader?? vart på internet?!

har letat o letat men inte hittat några stövlar utan klack som jag kan ha MED mina breda vader!!

NÅN som vet vart man kan beställa de från internet!`???

sååå tacksam isf!!

• Svar på tråden Stövlar för breda vader?? vart på internet?!
  • Shibby 78

Inte varor utan vader såklart

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11 ~
  • Qvintuz

tack för svaret!
    enda tråkiga känner ju ja att dom va så dyra!=/..men tack!=)

• Shibby 78

Erbjudandekod: 245728. 50% rabatt på valfri* vara när du handlar minst 3 varor 

Köp två skitbilliga saker så får du den dyraste varan till halva priset

• Shibby 78
    *Rabatten gäller:
    • vid nybeställning om minst 200,- (efter avdragen rabatt)
    • på dyraste varan av kläder, skor, accessoarer, hemtextil, inomhusbelysning och mattor ur Ellos sortiment 2011 när du handlar minst tre (3) varor
    • t o m 2011-10-02
    • max en gång/hushåll

*Kan ej komb. med/användas på:
    • andra rabatter
    • andra erbjudanden
    • möbler och elektronik/elektriska produkter
    • varor från Catalog Outlet
    • varumärkena Esprit/edc, Adidas, Nike, Puma och Reebok
    • Produkter märkta med "Exklusiv" eller "Bästa pris"
  • Shibby 78

Eller:

Erbjudandekod: 241801

BESTÄLL INNAN 12:E OKTOBER 
    40% rabatt på en valfri* vara + 20% på resten* av ordern + fri frakt*

• Qvintuz

aha!...tack ska kolla igen då=)

• Freja10
    Qvintuz skrev 2011-09-30 19:51:49 följande:
    har letat o letat men inte hittat några stövlar utan klack som jag kan ha MED mina breda vader!!

NÅN som vet vart man kan beställa de från internet!`???

sååå tacksam isf!!
    Var inne på La Redoute häromdagen och där stär det "SKAFTVIDD LARGE" på många av stövlarna.

Kolla där så hittar du kanske några för dig.
  • ShanghaiLily

Jag har köpt en av modellerna som det länkats till på Ellos. Kan återkomma med bild och recension när dom dyker upp med posten. Har precis samma pronblem, värst var det när jag gick på ridskola och fick sy om snordyra ridstövlar hos skomakare. Spelar ingen roll om jag var smal som ung eller som nu, betydligt större.

Ändå drar jag 42 i storlek på övriga kroppen så jag är verkligen inte extremfet, men jag har väl bara otur.

Har 41.5 i mått på bredaste vadstället så jag köpte xl (upp till 43 cm) så jag återkommer om du vill!?

• Qvintuz
    ShanghaiLily skrev 2011-10-05 06:17:39 följande:
    Jag har köpt en av modellerna som det länkats till på Ellos. Kan återkomma med bild och recension när dom dyker upp med posten. Har precis samma pronblem, värst var det när jag gick på ridskola och fick sy om snordyra ridstövlar hos skomakare. Spelar ingen roll om jag var smal som ung eller som nu, betydligt större.

Ändå drar jag 42 i storlek på övriga kroppen så jag är verkligen inte extremfet, men jag har väl bara otur.

Har 41.5 i mått på bredaste vadstället så jag köpte xl (upp till 43 cm) så jag återkommer om du vill!?
    okej!..absolut hör av dig!
  • ShanghaiLily
    Qvintuz skrev 2011-10-06 18:28:43 följande:
    okej!..absolut hör av dig!
    Jaha, fick hem dom igår och dom var för små i alla fall!!

Jag postade tillbaks dom direkt och skev att jag vägrade betala returfrakt eftersom måtten inte stämmer med angivet mått i katalogen.

Jag mätte med måttband från kant till kant och stöveln var 19 cm i storlek xl. Det betyder 38 cm runt om plus 1.5 cm resår alltså totalt 39.5 cm.

Fan vad arg jag blir!! Vet inte om jag vågar ta den andra modellen storlek xxxl i retur eller om jag ska skita i det!!
  • Qvintuz
    ShanghaiLily skrev 2011-10-07 08:44:28 följande:
    Jaha, fick hem dom igår och dom var för små i alla fall!!

Jag postade tillbaks dom direkt och skev att jag vägrade betala returfrakt eftersom måtten inte stämmer med angivet mått i katalogen.

Jag mätte med måttband från kant till kant och stöveln var 19 cm i storlek xl. Det betyder 38 cm runt om plus 1.5 cm resår alltså totalt 39.5 cm.

Fan vad arg jag blir!! Vet inte om jag vågar ta den andra modellen storlek xxxl i retur eller om jag ska skita i det!!
    fan va tråkigt att dom inte passade=( hoppas du lyckas hitta ett par som passar!!
Svar på tråden Stövlar för breda vader?? vart på internet?!