Hur f*n får jag valpen att sluta bitas?!
Jag börjar bli riktigt less på den! Jag har en väns hund här över dagen och den är så jobbig! Den går upp i varv så mycket trots att man låter den va. Hon sover, och när hon sen vaknar så är hon full av energi och springer helt hysteriskt fram och tillbaka och skäller och tuggar på saker. Och om jag får för mig att gå på golvet så biter hon mig i benen hela tiden. Jag har försökt att sätta mig ner med henne och lägga henne ner och klappa henne så hon lugnar sig men hon biter hela tiden efter mina händer. När jag tröttnar och tänker att jag ska gå ifrån när hon beter sig så, då springer hon efter och biter. Jag försöker knuffa bort henne med handen och blir biten. Jag vet inte vad jag ska göra med henne! Hon driver mig till vansinne! Hon är jättesnäll egentligen men jag kan inte förstå varför hon går upp i varv så mycket trots att jag verkligen inte gör något för att stirra upp henne. Hon lugnar sig inte även om man så ignorerar henne en timme i sträck.
Med mina hundar så har jag rest mig upp och gått ifrån när de blivit för hårdhänta vid lek och kel, men det är ganska lönlöst eftersom denna hunden följer efter var man än går. Om man ska komma undan den så måste man låsa in den och det är inte så snällt när den inte är van vid att vara ensam. Vad ska jag göra?