Huvudvärk vid väderomslag??? aj, aj, aj, aj, aj....
Jag har helt sjukt ont i huvudet nu och inget hjälper. Tror att det beror på åska/sol/regn/sol/åska/mulet/soligt - väder
Vad kan man göra???
Jag har helt sjukt ont i huvudet nu och inget hjälper. Tror att det beror på åska/sol/regn/sol/åska/mulet/soligt - väder
Vad kan man göra???
Jag har oxå jätte ont i huvudet o tror att det beror på vädret! Jag har tagit tabletter o väntar på att de ska hjälpa...
Avslappning!!!
Hej ! Jag har också ont i huvudet, har först trott att det var graviditeten eftersom jag aldrig annars har ont men så har jag kommit på att jag är ganska slarvig med att dricka vatten när det inte är fint väder ute. Jag glömmer liksom bort det och eftersom jag har ett ganska högt vattenintag annars så tror jag att det är det som resulterar i huvudvärk en del av gångerna i alla fall. Så prova att dricka mer vatten!
Jag får ALLTID ont i huvudet vid lågtryck Jättejobbigt, men oftast hjälper det att dricka mycket eller att ta ett par värktabletter.
*kram*
Ullet
det hjälper inte... har haft ont sen i går eftermiddag. fruktansvärt faktiskt.
Be någon massera axlar och nacke. Brukar fungera på mig. Men idag är det jobbigt pga lufttrycket. Kan det inte sätta igång och åska någongång?!
Även massage av ögonbryn och pannan,ja hela hårbotten är underbart vid huvudvärk. Varför inte en par kalla kompresser med 1 droppe Lavendel som pressas mot tinningarna.
Kanon med massage i hårbotten, men den som masserar måste ta i rätt hårt för att huvudvärken ska försvinna. I alla fall på mig...