• Anonym

Hade ni sex på er bröllopsnatt?

Jag är inte gift själv, men kan ibland fundera på om man orkar att ha sex första natten som gift...?
    Jag menar, en bröllop planeras oftast väldigt länge och jag antar att när den underbara bröllopsdagen och festen är över så blir man nog trött och luften går nog ur en.. (?)
    Orkar man ha sex eller somnar man bara lyckliga och utmattade..?!

Hade du och din man, eller fru, sex på bröllopsnatten?

Undrar av ren nyfikenhet..! ;)       

• Svar på tråden Hade ni sex på er bröllopsnatt?
  • jagvetbäst

nej, det hade vi inte...

• Anonym

Vi hade varit ihop i 4 år och hade en bebis på 5 månader. Så nej, vi hade inte sex på bröllopsnatten. Vi sov 

• WPmamman

Vi gifte oss borgligt och hade ingen bjudning. Hyrde en film till kvällen att fira med. Jag var då gravid med vår son och hade hyperemesis samt risk för hotande prematurbörd. Så nej, vi hade inte sex på vår bröllopsnatt pga mitt mående men vi är väldigt nöjda med valet vi gjorde med hur vi skulle gifta oss.

• Anonym

Yes, vi hade sex 2 ggr när vi kom till hotellet,det tyckte vi hörde till ;P
    Vi har varit tillsammans 3 år o har ett barn på 2 år tillsammans,men bröllopsnatten ville vi inte ha missat!
    För oss så hade luften inte gått ur, man e så peppad hela dagen o har så kul o det sista vi ville va att fetsen skulle va över,så viva inte trötta eller urpumpade när vi kom hem till hotellet.

:) 

• Anonym

Hittills verkar det vara som jag tror... Att man är väldigt trött ... ;) Men lycklig, såklart! =)

• Anonym
    Mary Jo skrev 2011-10-01 23:27:10 följande:
    Nej men vi somnade lulliga och glada!  

Det kan jag förstå! =)
  • Anonym (japp)

Jadå det hade vi men mest för att det "hörde till". var egentligen helt slut båda två

Svar på tråden Hade ni sex på er bröllopsnatt?