Min kompis Hund...
Hej !jag har en kompis som har hund en terrier aktig ras. Jag har varit rätt sekptiskt till honom sen jag träffade den för första gången. Men nu så har jag verkligen skäl till att vara OROLIG o bekymrad över dels hunden o dennes betende.
först så gör den utfall mot folk jag har tyvärr varit med två gånger som den försökt attakera en man sen ett litet barn.
Men idag fick jag veta yttligare en sak om denna hunden att den faktiskt har angripit o bitit halvt ihjäl en annan liten hund en Pincher. ägaren var på en hundgård. o lät hunden springa fritt var på han rakt fram till den andra hunden o tog ett grepp över huvudet så hela huvudet fick skakas ut från denna terrien. tror de räcknas som terrier ( svensk dansks gårdshund)
Vi har passat denna hunden tidigare nån gång inte mycket. men nu är de stopp helt den kommer INTE ALLS IN HOS OSS längre. vi har själva en liten son på 4månader. + våran egna hund en Goldenretriver. gör inte mycket väsen av sig hur lugn o go som helst i sitt psyke.
Nu till frågan HUr och VAD skulle ni ärligt talat säga till kompisen, ang hennes agressiva hund ?? Hon fick ju betala vetrinärkostnad till den hundägaren som hunden angrep. men tänk nästa gång kanske hund kräket faktiskt dödar en annan hund/ barn....
Hennes hund är allt hon lever själv o ser denna hunden som hennes baby i mycket. Men jag är så trött på denna hunden. ja skulle avlivat den eller lämna den till en hundägare som har mer pli o bestämd så att säga.
jag satte denna i detta för ja visste inte hur man ska säga o vill inte visa mig heller här inne ang detta.
MEN VAD SKA MAN GÖRA.
Hunden är en hane o hatar andra hanhundar + barn och "Udda personer"