• Martha

Private Practice???

Är det nån som har koll på vilken säsong som senast visades i sverige?  Jag tror det är säsong 3 men är inte säker.

Havanna 05 & Malva 07
  • Svar på tråden Private Practice???
  • Amy27

TV4 visade alla 4 säsonger. TV11 visar säsong 3 just nu.
    I USA har de precis börjat med säsong 5. :)

• Martha

Jag är osäker på hur långt jag sett.. Men det jag kommer ihåg är att Addison och han den mörkhyade läkaren gick som katten på het gröt om varandra, ingen kunde riktigt erkänna att de ville å skulle vara ihop. + att addison var tillsammans med han som hade en bebis vars mamma försvan å sen helt plötsligt kom tillbaka.

Havanna 05 & Malva 07
  • Amy27

Det är säsong tre, mot slutet. Violet kommer tillbaka 3-4 avsnitt innan säsongen är slut. Har du tv11 kanske du kan hoppa in igen?! ;)

• April barn

Såg du hade fått svar, jag köpte en box med säsongerna så jag kunde titta i min egen takt hemma. Men just nu funderar jag på när säsong 5 kommer visas i Sverige någon som vet det? Skrattande

Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • Amy27

De har precis sänt det första avsnittet ( i fredags) i USA så det lär nog dröja ett tag innan den börjar i Sverige.
    Om den öht gör det....

• Martha

Åååå förstod att jag missat säsong 4a... *sucka*  Undra om TV11 kommer å visa den oxå..

Havanna 05 & Malva 07
  • April barn
    Amy27 skrev 2011-10-02 23:10:32 följande:
    De har precis sänt det första avsnittet ( i fredags) i USA så det lär nog dröja ett tag innan den börjar i Sverige.
    Om den öht gör det....
    Ja att det haft premiär i USA vet jag, men vad drygt då jag går och väntar och längtar som bara den efter säsong 5 .....
    Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
Svar på tråden Private Practice???