Private Practice???
Är det nån som har koll på vilken säsong som senast visades i sverige? Jag tror det är säsong 3 men är inte säker.
Är det nån som har koll på vilken säsong som senast visades i sverige? Jag tror det är säsong 3 men är inte säker.
TV4 visade alla 4 säsonger. TV11 visar säsong 3 just nu.
I USA har de precis börjat med säsong 5. :)
Jag är osäker på hur långt jag sett.. Men det jag kommer ihåg är att Addison och han den mörkhyade läkaren gick som katten på het gröt om varandra, ingen kunde riktigt erkänna att de ville å skulle vara ihop. + att addison var tillsammans med han som hade en bebis vars mamma försvan å sen helt plötsligt kom tillbaka.
Det är säsong tre, mot slutet. Violet kommer tillbaka 3-4 avsnitt innan säsongen är slut. Har du tv11 kanske du kan hoppa in igen?! ;)
Såg du hade fått svar, jag köpte en box med säsongerna så jag kunde titta i min egen takt hemma. Men just nu funderar jag på när säsong 5 kommer visas i Sverige någon som vet det?
De har precis sänt det första avsnittet ( i fredags) i USA så det lär nog dröja ett tag innan den börjar i Sverige.
Om den öht gör det....
Åååå förstod att jag missat säsong 4a... *sucka* Undra om TV11 kommer å visa den oxå..
www.free-tv-video-online.me/internet/
här kan du se alla avsnitt det senast visade i us också.....