Hjälp! Får inte sova pga foglossning! Vad kan jag göra??? Har så ont!!
På dagarna känner jag inte av det så mkt, men sitter jag mkt stilla så kommer värken i ryggen. Men på nätterna däremot när jag ska sova, så kommer det - rejält!
Det har varit lite "vilandes" i några nätter först. Jag kände av det, kunde vakna nån gång, men sov ändå hyffsat bra. Hade mest ont på morgonen. Men nu har det eskalerats o nu har det gått några nätter när jag i stort sett inte sover alls!
Jag försöker hitta en bekväm ställning att somna i, men det går inte. Till slut somnar jag av nån anledning, men vaknar ganska snart igen. Vrider o vänder på mig, försöker hitta en annan ställning, somnar o vaknar snart igen. Och så håller jag på hela natten. Jag viker täcket så det ska stötta, jag har kuddar som ska stötta, men inget hjälper.
Ibland när jag vaknar o vänder o vrider på mig så vill jag bara gråta. På dagarna kan jag inte heller sova o vila då jag är otroligt ljudkänslig o det är ju inte tyst på dagarna.
Jag går runt som en zombie känns det som. Detta leder till att jag är grinigare, jag har lättare för att börja gråta (började grina på IKEA igår o på apoteket i förrgår o kunde bara inte sluta. Skämdes massor) o mår allmänt bara skit. Är helt orkeslös.
Jag ringde min BM men hon känns ganska nonchalant. Vi hade tid där den 20 dec o då togjag upp om foglossningen. Hon sa bara att jag fick ringa om den blev värre o nu hade den ju blivit det. Så jag ringde. Men åter igen sa hon att jag får ringa om det blir värre. Nästa tid till henne är 17 jan, men jag kan inte vänta så länge! Jag sa det också o hon kunde erbjuda mig en tid en vecka tidigare, men det är ju 2 v till dess! Alldeles för lång tid...
Jag fick tid till sjukgymnast men det är inte förrns den 11 jan. Vad ska jag göra fram tills dess? Hur ska jag klara av detta? hur ska jag orka? Jag känner mig totalt panikslagen!
Snälla, hjälp mig! kom med tips o ideér! ALLT tas emot tacksamt!