• Anonym

Knulla en tjej med kort kjol.

Är det några fler en jag som tycker om att knulla tjejen bakifrån då hon endast har en kort kjol på sig? Tycker det är väldigt upphetsande!

• Svar på tråden Knulla en tjej med kort kjol.
  • Anonym

Det tycker min sambo också om ;)

• Anonym (TS)
    Anonym skrev 2011-10-03 10:48:29 följande:
    Det tycker min sambo också om ;)
    Har du kort kort kjol då eller?
  • Anonym (TS)
    Anonym skrev 2011-10-03 10:50:17 följande:
    Självklart ;)
    Vad härligt, och lyckos honom som får ta dig så ;)
  • Matte72

Det gillar jag också - sambon överraskar ibland med att ha en kort kjol utan något under, och passar på att retas lite genom att låta mig "märka" det när vi är ute och så går man och blir kåtare och kåtare ju längre kvällen lider och det brukar bli en riktigt trevlig stund när vi väl kommer hem sen 

• Anonym

Med risk för att låta dryg då, så är det där nog rätt vanligt att tända på. i mitt förhållande är det inget speciellt längre, att jag har en  kort kjol och får det snabbt bakifrån. Det känns lite "vaniljsex", kanske har lite extrema preferenser. 

• Anonym (jeanstjej)
    Anonym skrev 2011-10-03 11:04:32 följande:
    Med risk för att låta dryg då, så är det där nog rätt vanligt att tända på. i mitt förhållande är det inget speciellt längre, att jag har en  kort kjol och får det snabbt bakifrån. Det känns lite "vaniljsex", kanske har lite extrema preferenser. 

Om du inte nämnt att du kan låta dryg så hade jag inte uppfattat det så heller eftersom människor tänder på olika saker. "Vaniljsex" behöver inte vara något dåligt.  

TS: Jag är tjej och gillar inte att gå i korta kjolar eller kjolar öht men minns att min sambo en gång sagt att han tänder på kvinnor i korta kjolar. Tror det är mycket vanligt.  
  • Anonym (TS)
    Anonym (jeanstjej) skrev 2011-10-03 11:16:42 följande:
    Om du inte nämnt att du kan låta dryg så hade jag inte uppfattat det så heller eftersom människor tänder på olika saker. "Vaniljsex" behöver inte vara något dåligt.  

TS: Jag är tjej och gillar inte att gå i korta kjolar eller kjolar öht men minns att min sambo en gång sagt att han tänder på kvinnor i korta kjolar. Tror det är mycket vanligt.  
    Tror också det är vanlig, har alltid tänt på det.
  • hoppetrosan
    Anonym (jeanstjej) skrev 2011-10-03 11:16:42 följande:
    Tror också det är väldigt vanligt med män som tänder på kvinnor i korta kjolar. Min sambo gör också det, synd för honom att jag hatar kjolar och bara går omkring i jeans ;)
  • Anonym
    hoppetrosan skrev 2011-10-03 11:52:25 följande:
    Tror också det är väldigt vanligt med män som tänder på kvinnor i korta kjolar. Min sambo gör också det, synd för honom att jag hatar kjolar och bara går omkring i jeans ;)
    Men då blir det ju ännu mer speciellt om du en dag, när han kommer hem från jobbet, har en minikjol på det utan något under.. ;) Han skulle bli galen haha!
Svar på tråden Knulla en tjej med kort kjol.