• Anonym

Tips på analsalva!?

Skulle behöva tips på salva som funkar om man har sprickor där bak som gör att det kommer lite blod på pappret när man torkar sig och som ibland svider något. Jag är gravid i v 19 kanske ska tilläggas.

• Svar på tråden Tips på analsalva!?
  • MattiasFru

Denhär OB3 comfort eller vad den heter som går på reklamen? Har inte provat den men sett det på reklamen stup i kvarten :)

• Anonym

Jag har testat en del olika analsalvor men det som funkat bäst på mina sprickor är att se till att inte ha hård avföring (svårt när man är gravid, jag vet) och sen en salva som heter Inotyol som egentligen inte är specifikt för det men som jag tycker påskyndar läkningen.

• Anonym
    MattiasFru skrev 2011-10-03 13:59:44 följande:
    Denhär OB3 comfort eller vad den heter som går på reklamen? Har inte provat den men sett det på reklamen stup i kvarten :)

tamponger?
  • MattiasFru
    Anonym skrev 2011-10-03 22:18:51 följande:
    tamponger?
    Haha näe, OC3 comfort kanske den heter? någon salva för analsprickor där en tjej i reklamen står och gnuggar rumpan mot ett träd, därför jag kommer ihåg det haha
  • Lindreas
    MattiasFru skrev 2011-10-03 23:29:57 följande:
    Haha näe, OC3 comfort kanske den heter? någon salva för analsprickor där en tjej i reklamen står och gnuggar rumpan mot ett träd, därför jag kommer ihåg det haha
    Jag tror du menar AC3?
  • MattiasFru
    Lindreas skrev 2011-10-03 23:36:02 följande:
    Jag tror du menar AC3?
    Stämmer nog bra, hade lite rätt iallafall :P
Svar på tråden Tips på analsalva!?