Någon som sovit gott i en Ektorp bäddsoffa?
Har någon en Ektorp bäddsoffa från Ikea? Är den bekväm att sova i? Vi funderar på att byta ut gästsängen mot en sådan, men vill gärna få lite referenser.
Har någon en Ektorp bäddsoffa från Ikea? Är den bekväm att sova i? Vi funderar på att byta ut gästsängen mot en sådan, men vill gärna få lite referenser.
Vill också veta =) Funderar på att köpa en sådan till landet.
Ja tycker att den är helt okej!
Är det en tunn madrass som medföljer? Räcker den eller måste man komplitera med en extra madrass?
Nina 566, den finns i olika prisklasser, men jag hittar ingen bra info om vad skillnaden ar i praktiken. Havet-alternativet ar den dyraste soffan, med latex i madrassen. Antar att den ar bast da. Madrassen ser hyfsat tjock ut pa bilden iaf.
Ziindlaa, hur ar den jamfort med en vanlig sang?
ja helt ok. Hade det som min enda säng när sonen och jag bodde i en minitvåa och mitt rum var vardagsrummet.
Sov i den varje natt i över ett år. Funkade fint! Vi har den som gästsäng numer.
Jag skulle aldrig i mitt liv köpa en ikeasoffa en gång till! Så himla dålig kvalitet... och inte ville de reklamera heller fast det var garanti i hur många år som helst typ!
Jag skulle aldrig i mitt liv köpa en ikeasoffa en gång till! Så himla dålig kvalitet... och inte ville de reklamera heller fast det var garanti i hur många år som helst typ!
Det borde den vara för jag sover gott PÅ min vanliga ektorp, haha
Ja, jag tycker den är bra! Sambon använde den som säng när han bodde hemma och nu har vi den som gästsäng. Jag kan absolut rekommendera den.