• Susanne110

Levis jeans

Jag var inne och skulle handla ett par nya ljusa Levis 529 på mellandags-rean.
    Men fick till svar att 529:or finns inte längre att ta hem. Det var ju min älsklings-modell.
    Hon sa att jag fick kolla om det var någon som inte sålt slut på sina ännu. Hon tyckte också att det var konstigt för det var ju en jätte populär modell ända in i slutet.
    Så är det någon som vet var man kan hitta Levis 529 i norra Skåne och Blekinge?
    Vad har ni som innan använde 529 köpt för modell eller märke nu? Tacksam för svar /Susanne

• Svar på tråden Levis jeans
  • Theresa1
    NEEEEEEEEEEEJ Inte dem!!! Men vaf*n jag kan ju inte ha någon annan modell... Jag har en jätterumpa som inte får plats i andra jeans. Ahhhh vad ska detta vara bra för.

Iof ett i-landsproblem utan desslike men iaf... Jag vill vara fin
  • Gnutt

De är mina favvosar oxå. Vet att de finns på Stadium här hos oss iaf. Har letat massor.

• Susanne110

Jag håller med dig Theresa 1 ett riktigt lands-problem *Ler*.
    Jag var inne i en affär i Sölvesborg igår, som sålde Levis 529 innan.
    Jo de hade knappt 10 jeans kvar och givetvis i stl 26, 27 i midjan och 34, 36 i längd.
    Och jag letar efter 28, 29 i midjan och 32 i längd, typiskt.
    Men jag ska kolla där Gnutt sa, har också för mig att jag sett Stadium ha Levis jeans.

Inga fler som saknar 529:orna?

Mvh Susanne

• Susanne110

Hej Gnutt
    Jag var på "mitt" Stadium här i Kristianstad igår men där fanns det inga 529 längre. Vilket är "ditt" Stadium?
    Ingen annan som vet var man kan köpa Levis 529 fortfarade, eller en liknade modell som sitter lika skönt och snyggt.

• cirkel

Jag har inte provat 529, men jag har ganska stor bak och tycker att 751 är bra.

• Gnutt

Susanne-
    Bor i Linköping. Här finns de även på Åhlens.

• Susanne110

Tack Gnutt och Cirkel
    Jag ska ringa till lite Åhlens ställen här omkring.
    Jag ska till Malmö nästa vecka, ingen som har sett några där?

• tjötas

Det var mina favvisar med, har tre slitna par och när jag letade efter nya i våras fick jag svaret (på levis store i gbg) att de inte görs längre. Hon tog fram en modell som enligt henne var likvärdig men de satt såklart urdåligt, inte alls samma modell. Letade ett tag men hittade bara nån mellanmodell (som hette 529)på jc, samma stuk på benet men jättefåniga små fickor som gjorde att hela byxan såg konstig ut. Sedan dess har jag inte sett några och detta var som sagt snart ett år sedan.

Hon på levis store sa dessutom att dessa var deras storsäljare och ändå gör de om dem! Knasigt...

*sörjer*

• Susanne110

Hej Betania
    Viss var det en underbar modell och givetvis finns det då skäl att sörja. *Ler*
    Det roliga i sammahandget var att när tjejen på JC berättade detta för mig så sa hon precise samma sak, göra av med deras storsäljare. Hon sa också att det säkert varit 100 tjejer inne och frågat efter modellen. Roligt att höra att det är fler som gillar modellen.

Svar på tråden Levis jeans