• Anonym (För mycket?)

"Ung" och kåt! Är det för mycket?

Jag är ständigt kåt! Älskar att exprimentera! När jag och min sambo är ute och kör vill jag gärna suga av honom under tiden! Älskar att suga hans ... Älskar att ta hans sats i munnen!! Han får sätta på mig precis när han vill och var han vill.. Jag älskar att ha sex med honom!! Kommer om och om Igen och det är så skönt och det ger mig bara "mer smak" han sätter på mig på Köksbordet, fönsterkarmen, alla ställe man kan tänka sig! Det är jag som vill detta, han var väldigt försiktig i början men jag har fått honom att släppa loss monstret inom honom och jag avgudar det! Men någonstans är jag rädd att jag kanske är för mycket! Kanske ska ta det lugnt och vara den "fina tjejen" som alla män vill ha...?? Uppe på allt detta har jag pratat mycket om sex med min bästa vän och denna tycker jag är äcklig!

• Svar på tråden "Ung" och kåt! Är det för mycket?
  • cinalind

Du behöver inte vara rädd, så länge ni bägge är nöjda med ert sexliv så är det ju bara att köra på :) Sen behöver du ju inte lyssna på vad omvärlden tycker om saken.. Men många har svårt att prata om sex, det är ett tabu ämne.. Men tur är, så finns det många att ventilera med här på FL.

• Anonym

Så länge din sambo tycker att det är lika härligt så är det väl bara härligt. Annars kan det ju bli jobbigt för er båda. 

• Anonym

Din kompis kanske inte vill höra intima detaljer om ert sexliv. Låt henne slippa det då. Annars är det ju inga problem vad ni känner för att göra.

• Anonym (Anonym)

Kan ju säga att jag blir avundsjuk på din sexlust. Kan bara önska att jag hade den, så kör på!! Det är inget äckligt med det. Din vän är bara avundsjuk, hon också Glad

• joho
    Anonym (För mycket?) skrev 2011-10-04 15:57:03 följande:
    .... för mycket! Kanske ska ta det lugnt och vara den "fina tjejen" som alla män vill ha...?? Uppe på allt detta har jag pratat mycket om sex ....
    Vilka män?? Trodde alla ville ha en sådan som du tycks vara nu ju! ;)
  • cpOFFER

Jag är likadan och skulle aldrig nånsin ens tänka tanken att ändra på mig bara för att jag tror att män önskar en kvinna av annan sort. Nä, då är det ju inte jag längre. Finns ingen anledning att ändra på något helt perfekt positivt.

Perspektivsskärpa: Väljer du att se på saker annorlunda, kommer sakerna snart se annorlunda ut.
  • 100kgpappa

Kör på, du låter som en toppentjej! Din polare verkar däremot vara lite skinntorr, så skit i vad hon tycker!

Den siste idioten är inte född...
  • Anonym

Jag är likadan, men du ska nog skippa säga vad du gör i sängen till din kompis i framtiden.
    Är inget fel på att vara så.
    Var försiktig så att du inte går sönder bara, jag har börjat blöda många gånger samt fått skavsår. Förösk dessutom välja en kille som vill lika ofta, annars blir det svårt.

• Anonym
    Anonym (För mycket?) skrev 2011-10-04 15:57:03 följande:
    Jag är ständigt kåt! Älskar att exprimentera! När jag och min sambo är ute och kör vill jag gärna suga av honom under tiden! Älskar att suga hans ... Älskar att ta hans sats i munnen!! Han får sätta på mig precis när han vill och var han vill.. Jag älskar att ha sex med honom!! Kommer om och om Igen och det är så skönt och det ger mig bara "mer smak" han sätter på mig på Köksbordet, fönsterkarmen, alla ställe man kan tänka sig! Det är jag som vill detta, han var väldigt försiktig i början men jag har fått honom att släppa loss monstret inom honom och jag avgudar det! Men någonstans är jag rädd att jag kanske är för mycket! Kanske ska ta det lugnt och vara den "fina tjejen" som alla män vill ha...?? Uppe på allt detta har jag pratat mycket om sex med min bästa vän och denna tycker jag är äcklig!
    Härligt att så många av er tjejer är så superkåta! Jag önskar vi män kunde få lite av damernas kåthet... (För det är ju bara en myt att killar är kåtare än tjejer, i alla fall generellt..)
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-05 13:14:46 följande:
    Härligt att så många av er tjejer är så superkåta! Jag önskar vi män kunde få lite av damernas kåthet... (För det är ju bara en myt att killar är kåtare än tjejer, i alla fall generellt..)
    Håller med, det är min erfarenhet också
  • Lollo36

Nej, det är inte för mycket om ni båda tycker att ni har det bra.

Men om din kompis inte vill höra detaljer om ditt sexliv tycker jag att du ska respektera det. Jag förstår henne helt och fullt. Är själv rätt tolerant och tycker att folk får göra vad de känner för i och utanför sängkammaren, men jag har absolut inget behov av att få det berättat för mig i detalj.

The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
  • Furstinna

You go girl.. Män vill inte ha små fina porslinsflickor.. ´När det kommer till kritan vill dom ha en brud som vet vad hon vill och som kan ta för sig ;)

• Anonym

Tror att de kåtaste flickorna är fast i förhållanden då man får för lite sex, så låter det iaf på fl, och det stämmer på mig själv.

• P646wj3

Låter helt fantastiskt ! Viktigt är att inga krav på varandra får komma emellan,annars gasa på ! Avis som f..

Anonym kille

Svar på tråden "Ung" och kåt! Är det för mycket?