• Anonym (svartsjuk)

Han laddar ner snuskiga låtar med The latin kings

Hur hade ni reagerat ifall ni upptäckte att er kille eller man hade laddat ner
    tex. den här låten:

The latin kings "halva inne"

www.lyricsbox.com/latin-kings-lyrics-halva-inne-h8n2s6j.html

Jag antar att jag överdriver, förhoppningsvis tänker killen på mig när han lyssnar på den..
    men endå... vill inte att han ska fantisera om nån annan.

ush vad jag känner mig löjlig, kanske bara var en låt som kom med när han laddade ner massa andra latin kings låtar, hoppas han raderar den från sin MP-3 snart.

Hade ni ens brytt er?

• Svar på tråden Han laddar ner snuskiga låtar med The latin kings
  • Lola Jämtland

Nä, jag hade inte brytt mig.

Gillar man en låt är det för rytmen, texten osv.

• Lilla Rus

nej, jag hade inte brytt mig. Har själv lyssnat på Latin Kings för en massa herrans år sen.

• trollungar

ser inget fel i det.
    känns som du överdriver lite men alla är ju olika

• Nyfiken gul

nä jag hade verkligen inte brytt mig.....

Vad tror du han tänker om du går o nynnar på de nya låtarna med Lena Philipsson... de är ju inte direkt barnvänliga om man säger så....?

min man lyssnar på hårdrock o du må tro hur mycket snusk o äckel det finns i en hel del låtar... man ska slicka kvinnan hit o dit, man ska ge dom smisk osv osv....

Latin Kings låt flinar jag mest bara åt, det är ungefär samma sak som att gå o tralla på Magnus Ugglas "nitar o läder" eller varför inte Ebba Gröns Ung o kåt?

• Kalina

Jag skulle garva och ifråga sätta om han verkligen på allvar tyckte låten var bra. Om så va fallet skulle jag garva ännu mer ruska på huvudet och säja åt han att växa upp. *skrattar*

• Lola Jämtland

Skulle man plocka bort låtar med sexuella anspelningar skulle nog 2/3 av världens alla låtar att försvinna.....

• Anonym (svartsjuk)

Ja.. jag tycker också att jag överdriver

Jag skulle inte sura på han för det så..
    jag bara undra om det fanns nån mer än mig som skulle känna en gnutta
    avundsjuka om er kille gjorde det... ?

• nikon

Jag skulle inte brytt mig alls. Om min sambo laddat ner den så är det väll för att han tycker låten är bra.

• underbara jag

jag skulle inte bry mig heller

Svar på tråden Han laddar ner snuskiga låtar med The latin kings