Baggy jeans för långbenta?
Undrar om någon har tips på snygga baggy jeans med lite längre ben? Jag är 180 cm och de flesta blir för korta....
Undrar om någon har tips på snygga baggy jeans med lite längre ben? Jag är 180 cm och de flesta blir för korta....
Har tyvärr inga tips, letar jag med! Så jag tänkte puffa tråden lite Själv är jag bara 179 cm...
Ja puff från mig med :)
Skönt att det finns fler långbenta tjejer som har svårt att hitta jeans. Känns som om alla jeans är gjorda för 165 cm... Borde finnas olika längder, inte bara S, M, L, XL. Behöver ju ha XL på längden men M på bredden! Borde finnas "M extra lång" tycker jag.
Jag kan bara köpa jeans i tum storlek brukar hamna på 27/36 och alla märken gör inte i de storlekarna kan jag säga.... Men jag hittade svarta "fin"byxor på Gina Tricot idag som var LÅÅÅÅNGA och de fanns inte ens i två benlängder Så glad, jag får ha ett par byxor som inte är jeans!!!
Annars vet jag att på Vero Moda (säker fler)
Kan man prova vilken strl man ska ha midjan och sen säga till så tar de hem ett par längre i den storleken.
Tar väl en vecka drygt.
Men en moneysaver om man inte vill köpa märkesjeans!!!
Ja men precis. Brukar alltid fråga personalen om de finns i 36 längd att beställa. De flesta modeller finns i det av deras jeans :)
Bra va!!!