• Anonym

Han är totalt ointresserad.

jag och min sambo har vart tillsammans i över 1 år nu. har vart likadant hela tiden sen vi vart tillsammans sex 2 ggr i månaden och alltid jag som får ta steget till det.

han vet inte vad han tänder på. sex är inte viktigt för honom.
     jag älskar honom men jag orkar inte känna så här längre.  vad ska jag göra???

• Svar på tråden Han är totalt ointresserad.
  • Anonym

Fast du visste det ju när ni blev tillsammans?

• Anonym

jag skrev att det vart så ända sen vi vart tillsammans.. inget jag visste innan vi vart tillsammans eftersom han sa annurlunda då.

• Anonym (oskulden)

Jag och min sambo hat vart ihop i två år och sexlivet DOG för ett år sedan. Jag vet inte varför och senast vi hade sex var i slutet av Mars. Jag vet inte heller vad jag ska göra! Han säger att han vill ha sex, men han försöker verkligen inte eller "gör sig fin" med att raka å fixa. Jag önskar nästan att det skulle komma fram att han hade en annan så jag visste vad felet var, men nu är det nog inte så för det skulle han inte ha tid med då han bara är hemma efter jobbet typ,,,

• Anonym (M08)

1. Lämna
    2. Lär dig läxan
    3. Hitta ny
    4. Ha en fantastisk sexliv
    5. The End

• jonte02

Jag har ungefär liknande läge med min partner. Hon tänker sällan på sex eller fantiserar för den delen. Sex är inte så viktigt för henne helt enkelt även om vi har bra sex ungefär 1 ggr i veckan och tur är väl det :)

Jag tillfredställer mig själv (tömmer mig) i mellan varven för att inte bli helt tokig.

Jag har även börjat prata med henne om sex och hur jag skulle vilja ha det osv. Det känns bättre även om det inte resulterat i as massa sex än så länge, men men jag jobbar på det. Man vill ju inte att hon skall känna alltför stor stress och press. Blir nog inte bättre av det. Att kommunicera med varandra och förstå varandras situation tror jag är viktigt.

Svar på tråden Han är totalt ointresserad.