• Anonym (??)

Illamående när jag rör mina bröst?

Det här är helt galet!

Så fort jag vidrör mina bröstvårtor kommer en släng av illamående över mig.. Hur normalt är det???

• Svar på tråden Illamående när jag rör mina bröst?
  • Bellini2

Det kan nog vara bra att få hjälp att reda ut varför det är så. Normalt är väl inte den viktigaste frågan att ställa för det låter väldigt jobbigt för dig att ha det så.

• Anonym (??)
    Bellini2 skrev 2011-10-04 20:59:20 följande:
    Det kan nog vara bra att få hjälp att reda ut varför det är så. Normalt är väl inte den viktigaste frågan att ställa för det låter väldigt jobbigt för dig att ha det så.
    Började idag, eller jag har iaf inte funderat över det tidigare... Men borde nog ta och boka en tid hos nån läkare... För hur kul är det att sexa, killen kommer åt bröstvårtan och jag bara vill kräkas?
  • Anonym (??)
    Anonym skrev 2011-10-04 21:25:58 följande:
    Är du gravid?
    Hah, inte vad jag vet om iaf... Ska väl ha mens här i dagarna och räknar med att den ska komma eftersom att vi skyddar oss med kondom...
  • Anonym
    Anonym (??) skrev 2011-10-04 21:30:24 följande:
    Hah, inte vad jag vet om iaf... Ska väl ha mens här i dagarna och räknar med att den ska komma eftersom att vi skyddar oss med kondom...
    Är det bara idag du har känt så här är det antagligen bara något tillfälligt och inget att oroa sig för. Håller det i sig får du gå och kolla men då skulle jag ta ett gravtest först.
  • Anonym (??)
    Anonym skrev 2011-10-04 21:32:30 följande:
    Är det bara idag du har känt så här är det antagligen bara något tillfälligt och inget att oroa sig för. Håller det i sig får du gå och kolla men då skulle jag ta ett gravtest först.
    Ah, tack.. Ska vänta in mensen och se... Har haft ömma bröst förr, men inte så att jag mått illa av det.. Men ska avvakta och se!
Svar på tråden Illamående när jag rör mina bröst?