• Anonym

Sexuella uppdrag ;)

Jag och min kk brukar ge varann "uppdrag" av olika sexuell karaktär, saker som den andre måste genomföra (i ensamhet, t ex på jobbet) och sedan redovisa hur det kändes osv. Men nu är det blankt, snälla kom med tips! :D (Jag: tjej, och han är kille).

• Svar på tråden Sexuella uppdrag ;)
  • Johnbysto

Då får du ju förklara lite vad ni redan har gjort.....kanske?

• Mareldsbarn

Ja vad har ni gjort tidigare så man vet vilken nivå et är på så vi kan hitta på åt er :)

• Anonym

Jag säger så här då: ingenting är för snuskigt! Hjälp mig nu ;)

• Johnbysto
    Anonym skrev 2011-10-04 21:29:18 följande:
    Jag säger så här då: ingenting är för snuskigt! Hjälp mig nu ;)

Men säger jag runka eller onanera på en toa...så har ni kankse gjort det..eller ute...orkar inte sitta här och hitta på om ni redan har gjort det...
  • Johnbysto
    Mareldsbarn skrev 2011-10-04 21:33:09 följande:
    Har ni testat kopiatorn?

Har sett att den kan gå sönder om man hoppar upp på den....Skrattande
  • Anonym

Hans förra uppdrag till mig (när jag var på en föreläsning): (först var det ett långt sms för att få mig kåt, men det kan jag utelämna...) "Nu när din fitta är helt våt: gå in på skolans toa. Kör upp pennan du håller i din hand i din röv och sen in med tre fingrar i fittan. Tryck dom mot din klitta. Smörj därefter dina styva bröstvårtor med fittsaften och lämna toaletten, återgå till föreläsningen utan (!) att tvätta händerna. Torka sedan av fittsaften på stolen du sitter på. Utför uppdraget NU! Du har 15 min att rapportera tillbaks till mig. Misslyckande accepteras ej och bestraffas hårt med väntande förnedring." Så nu vet ni på vilken niv¨å det hela ligger

• Lollo36

Jag hade lätt tagit bestraffningen i det fallet. Kleta av min fittsaft på möbler i offentliga utrymmen är inte riktigt min grej.

The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
  • Johnbysto
    Anonym skrev 2011-10-04 21:41:23 följande:
    Hans förra uppdrag till mig (när jag var på en föreläsning): (först var det ett långt sms för att få mig kåt, men det kan jag utelämna...) "Nu när din fitta är helt våt: gå in på skolans toa. Kör upp pennan du håller i din hand i din röv och sen in med tre fingrar i fittan. Tryck dom mot din klitta. Smörj därefter dina styva bröstvårtor med fittsaften och lämna toaletten, återgå till föreläsningen utan (!) att tvätta händerna. Torka sedan av fittsaften på stolen du sitter på. Utför uppdraget NU! Du har 15 min att rapportera tillbaks till mig. Misslyckande accepteras ej och bestraffas hårt med väntande förnedring." Så nu vet ni på vilken niv¨å det hela ligger
    Jaha..och han kan kolla???

Säg till honom att han åker till Washington och runkar framför vita huset och filmar det...Allt ska klaras av inom 24timmar. Om han inte klarar av det ska du hänga honom i snoppen utaför din balkong......om du nu har balkong. Annars kan du tummla honom i en troktummlare om han inte klara det. 
Svar på tråden Sexuella uppdrag ;)