• Tina83

vet ni något ställe som gör minnestavlor? Tavlor till minne av en avliden?( typ fotografi med text)

Min syster dog förra veckan..

Nu vill jag göra ett par tavlor till minne av henne, som jag ska ge till min familj och till hennes kille. Jag vet inte hur den ska se ut eller så, men man vill kanske ha en bild eller så, och nån text till.

Nån som vet nåt ställe som gör det? Gärna på nätet!

Tack  

• Svar på tråden vet ni något ställe som gör minnestavlor? Tavlor till minne av en avliden?( typ fotografi med text)
  • ssannaa

Gallerix butiker med storbildsskrivare kan vara ett tips.
    Där kan du få kort framkallade och även lägga till valfri text på själva bilden eller Under, bredvid, ovanför. I princip som du vill. Min bror dog för 7 månader sedan och jag jobbar själv på gallerix och har gjort en sådan minnestavla till mig själv med 4 olika bilder på honom, och en dikt i text under själva bilden. Blev jättefint!

• ssannaa

och självklart vill jag beklaga din sorg, livet tar sådana vändningar och det är fruktansvärt orättvist när man inte får ha hela sin familj kvar i livet!

• Nossmiarfe

På extrafilm/smartphoto kan man göra fina tavlor på duk där även man kan ha flera bilder på en duk.

Svar på tråden vet ni något ställe som gör minnestavlor? Tavlor till minne av en avliden?( typ fotografi med text)