• MrsTM

När kommer nya Xperia pro?

Börjar tröttna på att vänta! På The Phone House kunde de bara säga att "den kommer fjärde kvartalet".

Någon som hört något mer specifikt än så?
    Tips på annan butik som kan tänkas få in den tidigare?

Telia-abonnemang är det som gäller för mig.
  • Svar på tråden När kommer nya Xperia pro?
  • MrsTM

Men vad märkligt! Sist jag kollade Dustin Home så hade de inga uppgifter alls. Tack för tipset!

MYLF: Den med tangentbord har hittills saknats i utbudet. Kusinerna neo och play har kommit däremot.

• Johan 365

Telefonen var tänkt att komma v43, men många återförsäljare fick den oväntat tre veckor för tidigt, det är nog därför Phone House bara sagt att den ska komma någon gång under kvartalet. Nu har de flesta den i lager på Prisjakt.

• MrsTM

Nästa problem är att nu finns den i de flesta nätbutiker men ingenstans i fysisk butik... Vill inte köpa den på nätet av olika skäl. Telia hade verkligen usel koll. Var inne i en av deras butiker igår och fick bara det korkade svaret "vi vet inte när vi får in den". Inget som helst initiativ till att ens gå in i datorn och kolla upp det. *grrrrr* Surt att detta bolag har det bästa nätet, just nu har jag Tele2 och måste luta mig mot fönsterrutan för att kunna få någon täckning på mitt jobb. (!!!)

Svar på tråden När kommer nya Xperia pro?