• mitho

ikea gosig, orange katt - efterlyses!!

Hej alla besökare på familjeliv!

Min älskade 2-åring tappade bort sitt favoritgosedjur förra veckan. Jag har letat överallt, men antagligen tappade han katten på vägen till eller från dagis. Har cyklat fram och tillbaka 8 gånger sedan dess, men katten är borta. Min son har kunnat somna utan den, men ibland kommer han på att han saknar den och frågar bekymrat efter den "var är katten n'stans?". IKEA har tyvärr slutat sälja katten. Så nu vädjar jag till familjelivs läsare: har någon av er en likadan katt över hemma som ni vill sälja till mig? Ny eller begagnad spelar ingen roll.

Katten är från IKEA, är orange-randig och heter Gosig. En bild på katten finns nedan eler på http://www.ikeafans.com/images/wordpress/uploads/2009/10/ikea-gosig-katt-tabby2.jpg

Tacksam för all hjälp!
    //Mia

• Svar på tråden ikea gosig, orange katt - efterlyses!!
  • spöke

Förstår att din son saknar sin katt, min lilla brorsdotters favoritgosedjur är just en sådan katt. Hon skulle bli helt förkrossad om den försvann. Hoppas du hittar en ny... fast det kommer så klart inte bli samma sak för honom. Kanske kan ha få välja ut ett helt nytt gosedjur på egen hand istället.

• 3 barns mamma

Tyvärr tror jag många har just den katten som favorit gosedjur :( min son tex har det. Jag tycker jag har läst samma sak tidigare inte möjligt att du bor i Eskilstuna?

• Sixxty

jag blir nog inte så populär är hemma om vi ger bort den vi har. Men hjälper i alla fall till att puffa tråden.

Svar på tråden ikea gosig, orange katt - efterlyses!!