• sparkling

Hur stor mage har du i vecka 18?

Hallå,
    känner mej som värsta tjockisen nu är i vecka 18. Hur stor är/var eran mage i vecka 18 och hur många kilo hade ni lagt på er eller gått ner?

• Svar på tråden Hur stor mage har du i vecka 18?
  • JenLa

Jag har skapligt stor mage, har tyvärr inte fått in nå kort, men har bara mammabyxor/kjolar numer.

Gått upp över bysten två kupstorlekar från 75 B till 70-75 D.
    När jag vägde in mig hos bm vägde jag 65,5 kg just nu väger jag 66,5 kg på en annan våg. Så på mig har det mest omfördelat sig.

Var på ul igår, det är en bebis och är frisk och kry. Sprattlade som 17 där inne!

Jenny

• kate79

Har bilder i galleriet, du är välkommen in och titta.

• ökenblomman

Jag är i vecka 19 och har gått upp 4,5 kg sedan inskrivningen i vecka 11. Det tyckte bm var en perfekt viktuppgång när jag var där i går. Så jag antar att jag prickade in någon form av normalvärde... Har tyvärr inte heller någon magbild, men den syns!

• Smultronblomman

Jag är i v. 17, har gått upp 3kg. Bild finns

• Risgrynet

Har en bild med magen i vecka 12, 14, 16 och slutligen 18.
    Är nu i vecka 19 och har gått upp 4.2kg.

Tycker att du har en fin mage!
    Har du gjort något VUL/UL ännu?

• lena86

ja har gått ner lika mycket ja gått upp .. och min mage har inte börja växt för en nu vecka 20 alla ser att ja är gravid...

• Venna

Är i v19 och har ingen mage alls...Tråkigt! Vägde mig häromdagen och har gått upp 500g. Jag har alltid haft lite mage förut, men nu verkar den försvunnit, men den dyker säkert upp när jag minst anar det!

• polaris

Har bild från v.18 (eller v.17 var det kanske?), gå in och jämför. Tycker själv att den inte är så stor. På bilderna spänner jag magen i stället för att "släppa ut" den och det gör stor skillnad på korten. Ser ut som att du slappnar av på dina kort vilket gör att den ser stor ut. Har gått upp ca 1 kg, är i v.19 nu.

Svar på tråden Hur stor mage har du i vecka 18?